8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    syltheboy

iPod touch 3G – iOS 4.1 (internetverbinding valt constant weg)

Hallo,

Sinds m’n iPod touch 3G op iOS 4.1 heb, zit ik met het volgende probleem:
    Vaak als ik wil internetten op m’n touch, kan dit niet omdat m’n internetverbinding constant wegvalt. Soms lukt het wel, maar meestal niet. Eerder (tot aan iOS 4.0) had ik hier helemaal geen last van. Hebben meer mensen hier last van?

Bijdrager
    Devastation

Ik heb er geen last van…

Bijdrager
    syltheboy

Ik heb hem net even hersteld en het probleem lijkt zich wat minder vaak voor te doen.

Bijdrager
    syltheboy

Enkele dagen na het herstellen, komt het probleem nog steeds vaak voor jammer genoeg!:confused:

Bijdrager
    Trat

Heb je je router al eens ge’reset?

Bijdrager
    syltheboy

Nee, maar ik zou het kunnen proberen natuurlijk. Het vreemde is alleen dat alle andere apparaten bij ons op het netwerk wel gewoon constant verbinding hebben, dus ik weet niet of het zin heeft. Maar ja, ik kan het wellicht proberen natuurlijk. Maar wat ook raar is, is dat m’n netwerkverbinding na het opnieuw opstarten wel gewoon terugkomt. Maar na een tijdje valt de verbinding gewoon weer weg.

Bijdrager
    syltheboy

Nou, de router is inmiddels al meerdere malen gereset en het probleem is nog steeds niet verholpen. Ik heb m’n iPod touch ook al meerdere malen hersteld en nu staat er een jailbreak op. Ik heb echt geen idee waar het aan kan liggen. Als ik m’n iPod touch opnieuw opstart, dan heb ik ineens wel internet.

Bijdrager
    hhk1984

Hallo syltheboy,

Ik heb de zelfde probleem op mijn 3gs. Sinds dat ik 4.1 erop heb, valt vaak welles mijn wifi en soms 3g verbinding weg (tijdens online gaming). Om verbinding weer tot stand te brengen moet ik helemaal naar home screen en dan maakt die weer verbing. Er kunnen 2 redenen zijn waarom dit gebeurd. 1 het kan aan versie 4.1 liggen, dus gewoon afwachten op de nieuwe versie 4.2 en dan ff checken of 2 als je ooit heb gejailbreakt heb met limera1n. ?k heb dat ook gedaan en ik denk mischien dat de jailbreak mijn iphone softwarematig beschadigt.

Dus beste is gewoon wachten op ios 4.2 en als het nog gebeurd pro eer te downgraden. Kijk op youtube voor instructies.

Veel suc6 ermee.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.