4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    applelover123

iPod touch 3.0 WiFi werkt nog steeds niet

Ik weet dat ik al eens zo’n topic heb geplaatst, maar daar heb ik lang niet op gereageerd en nu kijkt daar niemand meer naar.
    Vandaar.
    ———
    Mijn Wifi op mijn ipod touch werkt nog steeds niet goed. net deed hij het even, OMT, e-mail ,app store en itunes deden het even (traag), maar nu niet meer, twitter ook niet enz.

Maar mijn nicht heeft de zelfde ipod touch met de 2.2.1 software. (ik heb 3.0) en die deed het wel.
    bij alle andere netwerken (beveiligd en onbeveiligd) gaat alles razend snel.

Wat ik heb geprobeerd:

Ipod netwerkinstellingen hersteld
    complete ipod hersteld
    router ge-reset, en andere netwerknaam

PLEASE help me! het irriteerd me zo dat ik thuis niet kan internetten!

Bijdrager
    Maced.2

ik denk dat we moeten wachten tot de 3.1 versie :oops:

Ik heb ook gedaan wat jij aangeeft.maar niks heeft geholpen..ja voor ff
    :finderoud:

Bijdrager
    MacTS

Na de update naar 3.0 bleef wifi op het werk goed functioneren, maar thuis niet meer. Na het herstellen van de netwerkinstellingen werkt het gelukkig weer op beide locaties. Jammer dat het niet gewoon nergens bij niemand werkt. Dan was de oplossing al snel daar geweest.

Bijdrager
    Japsuh
    ”MacTS”

Na de update naar 3.0 bleef wifi op het werk goed functioneren, maar thuis niet meer. Na het herstellen van de netwerkinstellingen werkt het gelukkig weer op beide locaties. Jammer dat het niet gewoon nergens bij niemand werkt. Dan was de oplossing al snel daar geweest.

Huh? :?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.