7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Jeroen-B

iPod Touch 2G scherm reageert niet

Sinds gisteren reageert het scherm van mijn iPod Touch 2G niet meer.
    Ik kan de ontgrendel schuif niet meer bewegen, en als ik de lock-knop ingedrukt houd om hem uit te schakelen, kan ik ook die schuif niet bewegen. Ik heb de iPod al meerdere keren opnieuw opgestart door beide knoppen een tijdje ingedrukt te houden, maar het scherm blijft niet reageren.

Ik heb ook al gedaan wat hier staat, maar dat heeft ook geen effect. In eerste instantie dacht ik dat hij te weinig energie had, omdat hij helemaal leeg was. Maar na een hele nacht in de oplader doet het probleem zich nog steeds voor.

Iemand misschien nog tips? Hij is net wat ouder dan een jaar, dus de garantie is verlopen helaas.
    Alvast bedankt.

Bijdrager
    stavos

Al eens een restore geprobeerd? (synchroniseer en backup eerst..:wink: )

Bijdrager
    Jeroen-B

Zojuist gedaan, hersteld, maar nogsteeds hetzelfde probleem.
    Lijkt dus de hardware te zijn die kapot is?

Wat nu?:eek:

Bijdrager
    stavos

Informeren naar de reparatiemogelijkheden. Als je zelf handig bent, handleiding zoeken op ifixit.com en benodigde onderdelen bestellen. Anders langs brengen bij het verkooppunt of een APR en kijken wat daar de mogelijkheden zijn..

Bijdrager
    kevinhoppa

ik had hetzelfde probleem met mijn ipod touch 2g. Gelukkig kon ik een garantieuitzondering aanvragen anders was het een duur grapje geworden. Waarschijnlijk kan je hem afschrijven…..

groet, kevin

Bijdrager
    Jeroen-B

Kevin, hoe heb je die garantieuitzondering dan aangevraagd?
    Zat je al buiten je garantieperiode?

Ben benieuwd!

Bijdrager
    kevinhoppa

ik zat net een maand buiten de garantieperiode. De medewerkers van MaxMe hebben mij aangeraden om de klantenservice te bellen. Via hun heb ik mijn probleem uitgelegd en met wat smeken van mijn kant hebben ze toch een uitzondering geschreven.

Toen MaxMe de uitzondering had, hebben ze mij een nieuwe ipod gegeven.:p

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.