12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Magical-Touch

iPod touch (2g) scherm kapot ?

Hallo,

Ik was zonet aan het internetten op me ipod en ineenkeer kwamen er allemaal grijze streepen op het scherm,
    Wat moet ik doen ? naar de reseller of heeft iemand hier een trucje voor ?
    ik hoop dat jullie mij willen helpen want ik baal hier wel van.

Alvast bedankt Jordy :apple:

Bijdrager
    Maikelw

Lijkt mij er op dat de videochip kadoek is:)

Bijdrager
    Magical-Touch

Dus dat wordt een tripje naar de reseller

Bijdrager
    Ashenvale

Als je garantie hebt, ga je gewoon naar een service provider. Dan wordt ie gewoon vervangen. Ik geloof dat je dit ook online kan regelen. Durf niet te zeggen of dit nog steeds van toepassing is.

Bijdrager
    Magical-Touch

Ik denk dat ik gewoon maar naar de reseller ga, ik heb nog 4 maanden garantie dus dat moet goedkomen :wink:
    Weet iemand ook hoelang dat gaat duren want ik ga maandag 3 weken op vakantie dus dan wil ik hem wel weer graag hebben.

Bijdrager
    BasiX

Misschien een hele rare vraag, maar weet je zeker dat het hardwarematig is? Een reset helpt niet?

Moderator
    Pete.Z

Één ding is zeker, als jij maandag op vakantie gaat, kan je hem beter niet wegbrengen, want op zeker heb je hem niet terug natuurlijk.

Bijdrager
    Magical-Touch

dat is dus mooi 3 weken zonder ipod touch :x ik breng hem maar gelijk weg want nu heb ik er toch niet veel aan, moet toch nog naar de reseller want me pa zegt dat hij wel een nieuwe MBP 13,3 inch voor me wil kopen :P Dat is het enige lichtpuntje wat ik hier uit kan halen, alleen nu hopen dat ik vanmiddag met een MBP de winkel uit kom lopen.

Iedereen bedankt voor hun hulp, nu alleen hopen dat alles goed verloopt bij de reseller.

ik hou jullie op de hoogte,

Jordy :apple:

Bijdrager
    syltheboy
    ”Magical-Touch”

dat is dus mooi 3 weken zonder ipod touch :x ik breng hem maar gelijk weg want nu heb ik er toch niet veel aan, moet toch nog naar de reseller want me pa zegt dat hij wel een nieuwe MBP 13,3 inch voor me wil kopen :P Dat is het enige lichtpuntje wat ik hier uit kan halen, alleen nu hopen dat ik vanmiddag met een MBP de winkel uit kom lopen.

Iedereen bedankt voor hun hulp, nu alleen hopen dat alles goed verloopt bij de reseller.

ik hou jullie op de hoogte,

Jordy :apple:

Zo zo, ik krijg nooit zomaar een MBP 13,3 inch van m’n vader.:wink:

Bijdrager
    Magical-Touch

Dat had ik ook nooit verwacht van me pa maar toen me hij voor de zaak 2 nieuwe auto’s moest hebben heb ik 2 auto’s bestelt die samen 4000,- euro goedkoper uitkwam dan dat de verkoper hem voorschotelde. en ik heb hem laatst weer geholpen met het importeren van een auto wat anders ook veel meer had gekost dus vond hij dat ik wel een MBP verdient had verdiend :D

Bijdrager
    Magical-Touch

UPDATE:

YES HIJ DOET HET WEER

Volgensmij gewoon even een storing , zou ik toch voor de zekerheid naar de reseller gaan want ik wil niet dat hij vandaag of morgen weer flipt ?

Kan ik gelijk ff voor MBP kijken :P

Bijdrager
    iDecide

Had je nog geen rest uitgevoerd dan? Lijkt mij één van de eerste dingen die je doet om er achter te komen of het wel of geen hardwarematig probleem is.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.