8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    LdeV

iPod Touch 2G scherm flikkert

Ik heb gister geprobeerd mijn iPod Touch te jailbraken. Ik dacht dat het gelukt was, maar het scherm flikkert nu en mn ipod is veel langzamer. Ik kan via iTunes mijn iPod niet herstellen, ik krijg dan ‘this device isn’t eligable for the requested build’.
    Is er een manier om het te herstellen?

Bijdrager
    stavos

Typ die foutmelding eens in op dit forum (de zoekfunctie zit rechts boven) of op Google. In beide gevallen zul je pagina’s vinden waar die foutmelding gemeld wordt, inclusief uitleg en oplossing.

Bijdrager
    JoelCoster

het herstel probeert waarschijnlijk de ipod te updaten naar de nieuwste os versie (4.3.5), deze werkt niet op de ipod touch 2g, zoek op internet naar ‘old ipod touch firmware versions’ en download ‘iPhone OS 3.1.3 for iPod Touch 2G’ druk vervolgens tijdens het herstel in itunes de shift toets in tijden het klikken op de herstel knop, selecteer het gedownloade bestand, dit zou moeten werken

afhankelijk van je os kan het trouwens ook de alt toets zijn geloof ik

Bijdrager
    stavos

Een iPod 2G zal via iTunes niet proberen om iOS 4.3.5 binnen te halen, simpel weg omdat die update niet geschikt is voor een iPod 2G. En het installeren van een handmatig gedownloade IPSW zal ook niet zomaar lukken, aangezien je dan op dezelfde foutmelding zal uitkomen.

Wat wel gaat helpen, staat onder meer op deze pagina’s uitgelegd:
    http://www.onemorething.nl/community/topic/updateprobleem-naar-43
    http://www.appletips.nl/softwareupdate-ios-4-3-3/ (zie de comments)

[size=2](ah shit, nou heb ik toch nog zelf de draadjes opgezocht waar ik eerder naar verwees..:wink: )[/size]

Bijdrager
    LdeV

okee ik ga het nu weer proberen! Nu pas terug van school.. Bedankt alvast!

Bijdrager
    LdeV

de ‘hosts’ file bewerken werkt niet.. Ik krijg nu deze foutmelding
    /uploads/community/f5f8d9ebc82b3d0b2a08dbed7958993d886b7e95_0.png

Bijdrager
    LdeV

oh wacht;

Bijdrager
    LdeV

ik ben hem nu aan het re-jailbreaken met een nieuwe versie van Redsnow.. Waarschijnlijk lag het daar aan, want nu werkt het (tot nu toe) gewoon!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.