9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iNaffer

iPod touch 2G jailbreaken

Hallllo

Kijk vriend van me heeft Ipod Touch 2G ma hij wilt hem jailbreaken alleen hoe moet hij dat doen want ik heb hier ook geen ervaring mee?

En youtube vertrouw ik niet altijd…

Grtz naffer

Bijdrager
    syltheboy

Gebruik Redsn0w en het wijst zich allemaal vanzelf.:wink:

Bijdrager
    KarelWillem

Google > ipod touch jailbreak

Bijdrager
    Delta

http://www.iclarified.com/tutorials/index.php

Klik op de ipod touch en je vind geheid wat je zoekt;)

Bijdrager
    iNaffer

Thx (A):$

Bijdrager
    Novak

Sorry voor deze stomme vraag! Maar waarom moet je een Ipod Jailbreaken… Ik weet dat je dit kan en waarom voor een Iphone, maar voor een Ipod Touch.. Dat weet/begrijp ik niet…

Mvg

Bijdrager
    Fishstick
    ”iNaffer”

Hallllo

Kijk vriend van me heeft Ipod Touch 2G ma hij wilt hem jailbreaken alleen hoe moet hij dat doen want ik heb hier ook geen ervaring mee?

Grtz naffer

Is het nou zo moeilijk om in volzinnen te typen?

Bijdrager
    iNaffer
    ”Fishstick”
    ”iNaffer”

Hallllo

Grtz naffer

Is het nou zo moeilijk om in volzinnen te typen?

Ja best wel:P

Bijdrager
    heintjep

Dag allemaal,

Ik heb een iPhone 3G die ik ook wil gaan jailbreaken. Ik heb me er nog nooit echt tegenaan bemoeid, dus ik heb nog helemaal geen ervaring hiermee. Ik heb intussen op het forum van de collega’s van iPhoneclub een duidelijke beschrijving gevonden, waarvan ik uitga dat deze prima werkt: http://www.iphoneclub.nl/forum/f14/iphone-jailbreak-unlock/f77/keuzehulp-jailbreak-unlock/36689-iphone-3g-3gs-jailbreak-redsn0w-mac-os-x-fw-3-x.html