4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    TheRockwilder

iPod Touch 1G gebruiken als mediaplayer

Goedemiddag,

Laatst vroeg ik me af of het mogelijk was om mijn oude ipod touch 1g te gebruiken als mediaplayer. Ik zou dus wat series erop willen zetten zodat ik die erop kan kijken (MKV, AVI, MP4, etc). Tijdens mijn zoektocht op het net ben ik veel sites tegen gekomen dat je deze bestanden met converteren via handbrake, maar dit is niet wat ik zoek: ik wil dus zeg maar die series rechtstreeks afspelen op mijn ipod touch.

Ik gebruik namelijk mijn iPhone voor muziek en met mijn ipod touch doe ik al jaren niets meer. Ik heb mijn ipod ondertussen gejailbreaked maar heb hier nog geen mooie app voor gevonden. (Misschien zou ik android kunnen zetten op mijn ipod? Of Windows mobile?

Ik hoor graag tips van jullie!

Bijdrager
    Sascha

Met apps als GoodPlayer (AppStore), Downloads (App Store), iStorage (App Store) en iFile (Cydia) kan je deze videobestanden op je iPod zetten via iTunes (bij het tabblad ‘apps’):

Je kan ze ook van je computer naar je iPod streamen met Plex of AirVideo.

Bijdrager
    MarioMac

Maar er zit toch geen microfoon in de iPod touch 1 G? Of zit ik ernaast?

Geblokkeerd
    HereIsTom

De 1G heeft niet veel kracht voor zware video, maar als je ‘m al hebt gejailbreaked zou ik XBMC er eens opzetten, hiermee kun je ook alle soorten media afspelen.

Hier kun je meer lezen over de iPod touch

[IMG]http://i270.photobucket.com/albums/jj103/HereIsTom/iPad/8dd4be1b.jpg[/IMG]

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.