One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » iPod touch » iPod Touch 1e gen crasht vaker

iPod Touch 1e gen crasht vaker

Profielfoto van SvS

SvS op 10 oktober 2017 #

Op de iPod Touch 1e gen met OS 3.1.3 doet alleen Apple apps nog. Andere apps (games) crashen stuk voor stuk bij het openen ervan.
Hoe komt dat zo ineens?

Kort geleden deden games nog en nu crashen ze allemaal, de niet-Apple apps. Update is al jaren niet uitgevoerd, hoogst mogelijke is dus 3.1.3.
Niet dat deze nog vaak gebruikt worden, maar ik vind het raar en ben benieuwd naar de oorzaak ervan.

Komt dat door de nieuwste iTunes? Ik heb laatst nummers gesynchroniseerd.

Profielfoto van Pete.Z

Pete.Z [moderator] op 10 oktober 2017 #

Zijn toen ook niet al je apps geupdate naar de nieuwste versie?
Want die zullen dan niet meer werken op een oud OS.

Profielfoto van SvS

SvS op 10 oktober 2017 #

Dat kan goed. Echter, nieuwste iTunes bevat geen app store meer, dus dat zou overgeslagen kunnen worden?

Ik had ook via iFunbox de apps teruggezet. De .ipa apps die iTunes in verleden nog lokaal had opgeslagen (versies van 2009/2010). Maar helaas. De iPod gaat nu blijkbaar alleen als mp3 speler functioneren. Maar wel met een lege thuispagina. Niet mooi eigenlijk.Youtube, Safari werken ook al niet meer, wifi heb ik maar uitgezet.

Misschien is een volgende stap mogelijk:
Enkel als mp3 speler inrichten, dus zonder die sombere zwarte thuispagina.
Dus als je het aanzet, dat je alleen iPod mp3 speler ziet en niet die nutteloze apps. Hoe?

Profielfoto van Joid

Joid op 10 oktober 2017 #

Was Begeleide toegang al mogelijk bij iOS 3? Dus vastzetten in één app?

Zou onder Toegankelijkheid moeten zitten.

Profielfoto van SvS

SvS op 10 oktober 2017 #

Helaas dat functie bestond nog niet in phone OS 3.1.3.
Nog voordat het iOS ging heten.

Zou het helpen om het opnieuw te wissen (iets wat ik eergisteren al heb gedaan toen dit probleem zich voordeed) en via oude iTunes op iMac g3 te instellen als een nieuwe iPod?

Over dit topic

Gestart op 10 oktober 2017 door SvS

Laatste reactie door SvS

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?