5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    SAMM

Ipod Touch, 16 GB, Probleem help please.

Ik heb een ipod touch 16 GB
    Als ik hem aan wil zetten, gaat ie naar het appeltekentje, dan krijg je een rondje van het laden, en dan blijft ie vast hangen..
    ik krijg de hele tijd geluidje te horen om de 10 seconden ?! ik kan hem niet uitschakelen of iets, hij blijft maar doorgaan?

Heeft iemand dit, of weet iemand hoe ie dit kan terug draaien, hij is gejailbreakt.
    Weet iemand hoe die dit kan behouden ( jailbreak ) en toch weer gewoon muziek kunnen luisteren etc. ?

Groeten SAM

Bijdrager
    The JM

Welke firmware?

Bijdrager
    JWVD

Druk de home+power button gelijk in tot hij opnieuw opstart. Je kan hem ook in DFU of Recovery mode zetten om hem te herstellen via iTunes

Bijdrager
    SAMM

Firmware 1.1.3, Hoe moet ik dat erop zetten ? en hou ik dan nog mijn Ijailbreak ?

Bijdrager
    Welles

Heb je hem nou al hersteld? Ja dan ben je je jailbreak kwijt, maar volgens mij vermoed je zelf al dat het daar iets mee te maken kan hebben en bovendien: Het is altijd beter dan een niet werkende iPod Touch… Toch? We zijn inmiddels al aan versie 2.1 trouwens, dus sowieso geen slecht idee om wat meer bij de tijd te zijn…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.