4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    SAMM

Ipod touch 16 GB & 8GB Jailbreaken

ik heb 2 ipod touches, eentje 16GB, andere 8 GB, weet iemand hoe ik die zelf kan hacken, ( jailbreaken )
    Dankjewel.

Groeten SAMM

16 gb : 1.1.3
    8GB : 1.1.4

Bijdrager
    Welles

Google al geprobeerd?

Bijdrager
    rdesign

Waarom 2 iPods?:p

Evengoed, als je Mac gebruikt, moet je gewoon even PwnageTool downloaden, kun je gewoon als torrent vinden bij thepiratebay.com! 8D Voor Windows is er ook 1, maar weet niet precies hoe die heet.

En verder spreekt het voor zich. Ik ben er nu mee bezig, maar ik weet niet of ik dan mn Apps+de App Store er nog zijn!:?
    Iemand hulp hiermee? Hiermee heb jij volgens mij geen last van, omdat er in 1.1 software de hele App Store er nog niet was, ofwel?:o

Succes!

Bijdrager
    ajacied
    ”rdesign”

Waarom 2 iPods?:p

Evengoed, als je Mac gebruikt, moet je gewoon even PwnageTool downloaden, kun je gewoon als torrent vinden bij thepiratebay.com! 8D Voor Windows is er ook 1, maar weet niet precies hoe die heet.

En verder spreekt het voor zich. Ik ben er nu mee bezig, maar ik weet niet of ik dan mn Apps+de App Store er nog zijn!:?
    Iemand hulp hiermee? Hiermee heb jij volgens mij geen last van, omdat er in 1.1 software de hele App Store er nog niet was, ofwel?:o

Succes!

je apps staan als het goed is op je computer/account
    en welke FW zit je? als je al op 2.0 of hoger zit is je appstore er gewoon op

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.