7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Zeekomkommer

iPod te vol, foto’s weg?

Hoi allemaal,

Als ik bij mijn iPod Nano minder dan ongeveer 50 mb vrije schijfruimte heb springt de foto teller rechts onder in iTunes op nul en verdwijnen alle foto’s van de iPod Nano. De iPod of iTunes geeft geen melding over te weinig schijfruimte maar bij het bijwerken blijft de teller doodleuk op 0 staan. Het gaat om ongeveer 1 mb aan fotos, dus plek zat lijkt me. Zodra ik weer boven de 50 mb vrije schijfruimte kom passen alle foto’s er weer op, er lijkt echt een harde grens te zijn, ik kan er bijvoorbeeld bij 45 mb vrije ruimte niet 1 fotootje op krijgen en bij 50 mb vrij passen er meteen 20 op.
    Is dit normaal gedrag voor een iPod nano?

Groeten,
    Bart

Bijdrager
    danielpunt

Ik heb het zelfde.
    En als je dan je iPod opnieuw bijwerkt staan ze er wel op:?

Bijdrager
    PietjePuk

Blijkbaar een veiligheid zodat je iPod niet overbelast kan graken door te weinig swap-ruimte te hebben. Al vraag ik mij dan wel af wrm juist fotos…

Bijdrager
    Nikita
    ”pietjepuk6546″

Blijkbaar een veiligheid zodat je iPod niet overbelast kan graken door te weinig swap-ruimte te hebben. Al vraag ik mij dan wel af wrm juist fotos…

Foto’s i.p.v. muziek omdat het een muziekspeler is?

Bijdrager
    PietjePuk

Daar heb je een punt, maar die fotos pakken feitelijk bijna niets van ruimte in. Een mp3’tje zal al sneller meer ruimte maken…

Gast
    Anoniem

I’ve got the same problem. Eerst moest ik 100 mb vrij hebben om foto’s te kunnen plaatsen. Maar na die update van laatst dacht ik dat het verholpen was, maar niet dus. Nu moet ik 50 mb vrij hebben. Maar ach… ik gebruik die foto functie toch niet echt, ik heb hem ook uit mijn iPod menu gehaald….

Bijdrager
    Zeekomkommer

Mooi om te horen dat ik niet de enige ben. Het is dus normaal.
    Wel vreemd dat iTunes niet netjes een melding geeft dat de foto’s verwijderd worden en het niet meer mogelijk is om foto’s er op te zetten.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.