14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    Bill Jobs

Ipod synchroniseren

Hallo

Ik had één vraagje over Itunes. Waarom gaat dat Pokke itunes mijn Ipod synchroniseren. Het was dus zo dat ik op mijn bureaublad allemaal muziek staan. Ik had dat verwijderd(dus de muziek was weg) en toen mijn Ipod ging synchroniseren verwijderde dat Itunes ook al mijn muziek van mijn Ipod. WAAROM??? Is dat nuttig ofzo??? Ik word daar echt niet vrolijk van. Kan ik alles opnieuw gaan kopen en op mijn bureaublad gaan zetten.

P.s ik gebruik Windows

Bijdrager
    Koen K

Haal je muziek gewoon weer uit de prullenbak en vink ‘synchroniseer automatisch’ uit in je iPod-voorkeuren

Bijdrager
    Bill Jobs

Lezen! Alles verwijderd!

Bijdrager
    n8n

Lijkt me logisch dat als je automatische synchroniseren aan hebt staan en de muziek weg gooit dat je iPod dan leeg is, omdat er op de Pc waarmee je de iPod synchroniseert geen muziek staat.

Misschien kan je de bestanden terughalen met een schijfprogramma maar daar kunnen we je hier niet mee verder helpen, succes

Bijdrager
    Bill Jobs

Sorry, maar ik snap het niet helemaal. Kan je misschien iets duidelijker NL schrijven???

Het is toch gewoon raar dat Itunes al mijn muziek eraf gooit, ook al staat het niet meer op mijn computer. Ik zie daar de logica niet in.

Bijdrager
    francisbacon

Beetje gefrustreerd? Dus je hebt geen muziek in de Bibliotheek van iTunes staan? En je je laat je iPod synchoniseren met de Bibliotheek van iTunes? Als dat leeg is dan is je iPod ook leeg, omdat je hem laat synchoniseren.
    Sommige mensen willen dezelfde muziek van hun iTunes Biblotheek ook op hun iPod hebben, vandaar deze functie, die je dus ook kan uitvinken(zie handleiding, anders eerst effe op dit forum zoeken).

Bijdrager
    Oppie

De logica is: de harde eisen van de muziekindustrie.
    Maar als je automatisch syncen uitzet, gaat het dus wel goed.

Wat doet die muziek eigenlijk op specifiek je bureaublad?

En btw: wij kunnen er ook niks aan doen!:?

Bijdrager
    N-Freak

Niks raars aan. Je kunt ook gewoon wat normaler reageren, wij hebben het niet gedaan.

Je hebt iTunes gewoon staan op automatisch synchroniseren. Dit betekent dat als je muziek toevoegd aan je bibliotheek, dat het ook toegevoegd word aan je iPod. Dus; als je iets uit je bibliotheek verwijderd, word het ook verwijderd van je iPod.

Dit alles kun je voorkomen door je muziek handmatig te beheren. Deze opties kun je gewoon instellen in iTunes als je je iPod hebt aangesloten.

Bijdrager
    francisbacon

quote van de dag:

P.s ik gebruik Windows

Bijdrager
    Bill Jobs

Waarom de quote van de dag? Ik stel hier een vraag en voor het gemak zet ik erbij wat ik gebruik:wink: Windows XP voldoet meer dan aan mijn behoeften. Ik kan tenminste wel alles draaien wat ik wil:evil: Maar ik wil hier liever geen MAC VS Windows discussie starten. Waarom moet dat altijd???

Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. Maar wie is het ermee eens dat het niet echt handig is, het verwijderen van muziek op de Ipod als het niet in de Itunes zit:D :?

Bijdrager
    Koen K

autosync uitzetten…

Bijdrager
    francisbacon

ja ik weet het erg flauw, maar ik kon het niet laten, sorry…

Maar wie is het ermee eens dat het niet echt handig is, het verwijderen van muziek op de Ipod als het niet in de Itunes zit:D :?

Daarom kan je het ook uitzetten als je dat wil.

Bijdrager
    N-Freak

Precies, het is een optie die je als je je iPod voor het eerst aansluit word gegeven, als je dan gewoon had gekozen voor handmatig had je nu nergens last van gehad.

Synchroniseren betekend nu eenmaal dat A en B precies hetzelfde moeten zijn.

Bijdrager
    Bill Jobs

Hartstikke bedankt en Koen, je krijgt de groeten van Camiel:)

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.