6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    pim939

iPod synchronisatie conflict

Hallo OMT’ers

Ik heb mijn ipod gejailbraked en gebruik installous voor het downloaden van sommige apps. Nu heb ik er onder andere whatsapp op gezet. Als ik nu met iTunes synchroniseer dan vraagt iTunes een machtiging die hij al lang had. Als ik dan mijn ww invul krijg ik de melding dat hij gemachtigd is en klik ik op ok. Maar meteen daarna krijg ik weer het zelfde. Hoe komt dit? En hoe los ik dit op? Ik heb hier geen last van met andere apps. het gaat hier om een iPod touch 2e generatie met iOS 4.2.1

alvast bedankt.

Pim

ps. Het zou erg fijn zijn als dit vandaag nog opgelost kan woorden omdat ik morgen in parijs zit en mijn muziek ook op mijn ipod wil hebben.

Bijdrager
    JoelCoster

de app, gedownload via installous, is ooit gekocht door de persoon die heb in installous heeft gezet, waarschijnlijk wil itunes een machtiging voor dit account, waar jij de gegevens niet van hebt

goede tip: koop je apps gewoon, zo duur zijn ze niet, als je meer dan 200 voor een ipod kunt betalen, dan is 80 cent toch zeker niet zoveel

Bijdrager
    pim939

Het probleem is dat what’s app niet via iTunes op een iPod kan

Bijdrager
    stavos

Maar ook zonder jailbreak kun je WA wel op een iPod installeren. Probeer dat eens.

Bijdrager
    pim939

thans voor de tip

Bijdrager
    pim939

helaas krijg ik het zelfde + dat wa geen verbinding krijgt met de server

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.