9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    lastfm

iPod support verpakkingsvoorwaarden.

Ik wil m’n net nieuwe iPod Video (gister opengemaakt) open laten sturen voor reparatie, er zitten namelijk dode pixels op het beeldscherm.
    Als ik dan bij de supportsite alles invul, moet ik ook de verpakkingsvoorwaarden accepteren, maar die kan ik nergens vinden.
    Dus mijn vraag, weet iemand die toevallig?
    En, hoe gaat dat precies te werk, en hoe lang duurt het gemiddeld voor ik de iPod terug heb?

Bijdrager
    JhonJairo

Heb je hem bij een winkel gekocht of via de AppleStore?

Bijdrager
    lastfm

Ik heb ‘m zelf niet gekocht, een kadootje. Geen idee dus waar hij gekocht is, al schat ik eerder in een normale winkel dan online. Mijn iPod-nano is namelijk vorige week gestolen/verloren.
    Maar je hebt toch zowieso 1 jaar garantie op je iPod zelf?!:o

Bijdrager
    JhonJairo

Dat klopt helemaal. Je kunt om je iPod te laten repareren/wegbrengen gebruik maken van een Apple store bij jou in de buurt. Het duurt dan vaak ±2 weken en dan heb je hem terug soms sneller soms langer.

Bijdrager
    error

Gewoon Apple bellen. Ze sturen je dan eerst een lege verzenddoos via UPS (gratis). Nooit zomaar zelf iets verpakken richting Apple!

Bijdrager
    lastfm
    ”error”

Gewoon Apple bellen. Ze sturen je dan eerst een lege verzenddoos via UPS (gratis). Nooit zomaar zelf iets verpakken richting Apple!

Ah dus gewoon naar dat 0900 nummer bellen?
    Hmm, verkeerd voorgelicht dus vanmorgen.

Bijdrager
    JhonJairo

Nee dat is niet geheel waar dat je verkeerd voorgelicht bent. Je kunt idd ook naar Apple bellen. er zijn meerdere wegen die naar Rome lijden.

Bijdrager
    psuedo

online kun je een support wizard volgen. registreer hier je iPod Video met je serienummer en je account. vul in dat je dode pixels hebt blablabla. binnen 1 dag (2 dagen is veel) staat UPS voor de deur met een leeg doosje, daar gier je het in doosje dicht, gratis nummer UPS bellen en dezelfde dag of de volgende dag (ligt aan de tijd) komen ze de iPod ophalen! je kunt via de apple site allemaal zien wat er gebeurd, of er aan gewerkt wordt, wat de beslissingen zijn etc. ik kreeg binnen 3 dagen een nieuwe!

Bijdrager
    mukair
    ”psuedo”

daar gier je het in doosje dicht, gratis nummer UPS bellen

Zoals in de bijgeleverde instructies staat: doos niet dicht plakken voordat UPS er is!!
    (zij zijn verantwoordelijk tijdens transport, kan dus zijn dat ze willen checked of er idd een ipod in zit. doos dicht voordat UPS langskomt = UPS kan de doos weigeren, en dan kun je weer van voor af aan beginnen.
    Ik zou zeggen, meld hem aan bij UPS (of Apple op 0900-7777703) en wacht tot het doosje er is. Lees de meegeleverde instructies (en volg deze :wink: ) en binnen 10 dagen heb je een/de ipod terug

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.