8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    r31nout

ipod stuk, itunes herstel werkt niet

ik heb (stom stom stom) mijn ipod laten vallen toen ik op de fiets zat. daarna deed hij het nog gewoon, maar toen ik later die avond weer naar huis fietste liep hij vast, en na het resetten stond er dat ik hem moest herstellen met itunes herstel. dus ik mn ipodje aan de imac gelegd, itunes herstel gedaan, maar na het invoeren van het wachtwoord krijg ik de foutmelding “De iPod ‘iPod’ kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1430).” dan kun je op help of ok klikken. dus ik klik op help en ik kom op een apple support pagina die niet kan worden gevonden. ook zelf zoeken levert niets op.
    wil iemand hier mijn eeuwige dankbaarheid verdienen door me te vertellen hoe ik dit op moet lossen of kan ik beter gelijk naar de winkel teruggaan?

ps. ik heb hem vorig jaar aan het eind of net na de zomervakantie gekocht. hoe zit het dan met de garantie?

Bijdrager
    Esquare

Als je hem hebt laten vallen, heb je uiteraard geen garantie. De vraag is natuurlijk of je kunt zien dat-ie gevallen is. 8)

Bijdrager
    r31nout

van deze keer niet echt… maar van een vorige keer wel. hij deed t daarna nog prima maar k denk niet dat ze me bij de winkel geloven:p

Bijdrager
    frogger

Probeer een rechtstreeks contact met apple repair.
    HTR in Arnhem 026-4432587

Bijdrager
    Nietzman
    ”r31nout”

ook zelf zoeken levert niets op.

http://support.apple.com/kb/TS1372?viewlocale=en_US

Meh.

Bijdrager
    r31nout
    ”Nietzman”
    ”r31nout”

ook zelf zoeken levert niets op.

http://support.apple.com/kb/TS1372?viewlocale=en_US

Meh.

bedankt. jammer genoeg werken deze oplossingen ook niet

Bijdrager
    Nietzman

Ik zou zeggen, reset je iPod en probeer het eens aan een andere machine. Als ‘ie het daar ook niet doet is het een kwestie van terug naar de winkel en hopen dat je gematst word op je garantie.

Bijdrager
    r31nout

geprobeerd op de imac van mn zus en de pc beneden. werkt op geen van beiden. terug naar de winkel dan maar:( *gaat op zoek naar een nieuw model iPod*

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.