10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    ralphclaes1

ipod songteksten.

bestaat er voor de ipod een programmatje waarmee je
    de tekst van het liedje dat je beluisterd op het sherm laat komen?

dank op voorbaat

Bijdrager
    Mezzanine

da’s toch alleen een widget?…of heb je een wifi-kaartje erin, dat ie online die teksten ophaalt?:?

Moderator
    Mac Daddy

Ja, dat heet tada: iTunes!!!

Als je bij het toon info menu van een nummer kijkt zie je een tablad songtekst. Hierin kun je de tekst van het liedje zetten. Wanneer je deze opnieuw op je iPod zet kun je met de selectieknop naar de songtekst gaan.

Als je geen zin hebt om songteksten zelf erin te zetten kun je een widget gebruiken die dit voor je doet.

Ik gebruik zelf Sing that iTune!. Dit is een widget die de tekst in je dashboard laat zien en ook de album cover er automatisch bij zoekt. Je kunt zelf kiezen of hij de albumcover en tekst naar iTunes kopieert.:wink:

Bedoelde je dit?

Bijdrager
    PietjePuk

Jah, op de iPod zul je die dan niet terugvinden, toch niet direct gelinkt aan het spelende liedje, en dat is wel wat de topicstarter bedoeld denk ik…

Moderator
    Mac Daddy

Je hebt gelijk pietjepuk.

Ik had het nog nooit geprobeerd, maar dacht dat dat zo kon. Waarom kan dat niet eigenlijk?
    Misschien moet ik maar ff een brief schrijven naar Stevie.:wink:

Bijdrager
    addyboy

bij mij gaat het anders wel direct.. Heb itunes cool en Sing that iTune.. Je moet denk ik maar even met instellingen klootten (bij ipod instellingen bij itunes?)

Volgens mij is er met itunescool een optie dat hij de tekst direct opslaat in itunes..

Bijdrager
    francisbacon

moet je iets speciaals doen om dat Sing That iTune aan de praat te krijgen?? Bij het invullen van een naam met titel werkt alleen de google funktie, verder loopt alles vast of
    verschijnt de boodschap: iTunes is idle….

Moderator
    Mac Daddy

Haha, die widget halt je teksten op wanneer je iTunes aan hebt staan met een bepaald liedje.
    Dan haalt hij van dat nummer de cover en tekst op.

iTunes is idle betekent dat iTunes niet aanstaat.:wink:

Bijdrager
    francisbacon
    ”Mac

Haha, die widget halt je teksten op wanneer je iTunes aan hebt staan met een bepaald liedje.
    Dan haalt hij van dat nummer de cover en tekst op.

iTunes is idle betekent dat iTunes niet aanstaat.:wink:

hmmmmm….dat was het probleem…itunes stond aan en hij bleef maar op iTunes is idle… staan of loading.zonder resultaat. ook opstarten hielp niet.
    maar nu doet het zoals het blijkbaar hoort

Bijdrager
    ralphclaes1

en als ik geen widjets kan gebruiken
    omdat ik phanter heb

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.