6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Micha_S

Ipod software updater 1.1

Hallo allemaal,

Sinds ik mijn Ipod geupdate heb naar de 1.2.1 versie heb ik niets dan problemen met de levensduur van mijn batterij.

Ik ben nu op zoek naar de Ipod 1.1 updater, zodat ik die weer kan installeren, en langer dan 20 minuten kan genieten van mijn muziek.

Alvast bedankt,

Micha

Moderator
    Adriaan Mol

iPod Updater 1.1.1 is al uit en daar is dat probleem gefixt, wat je na het updaten ook even voor de zekerheid moet doen is de iPod resetten (geen probleem je MP3’s en instellingen worden bewaard).

Resetten moet je 5-10 seconden de Play en Stop knoppen ingedrukt houden.

Adriaan

Bijdrager
    Micha_S

Hallo Adriaan,

Bedankt voor je snelle antwoord. Maar na de update naar 1.2.1 heb ik niets dan problemen met mijn batterij (schijnt een bekend probleem te zijn). Resetten heb ik al talloze malen geprobeerd, zonder succes.

Daarom ben ik op zoek naar een oudere versie (die bij mij altijd prima gewerkt heeft).

Groeten,

Micha

Bijdrager
    RemiroQuai

Ik weet niet hoor maar iPod software 1.2.2 doet alles goed bij mij.
    Batterij heeft het zelfs een keer 11 uur volgehouden…
    Dus ik zou zeggen updaten tot 1.2.2!

Bijdrager
    Zodiack

Resetten moet je 5-10 seconden de Play en Stop knoppen ingedrukt houden.

Schreef Adriaan ooit.
    Maar Play en Stop is toch 1 en dezelfde knop, dat is toch dezelfde waar je je
    iPod mee aanzet?
    Hoe moet je dan werkelijk resetten want de batterij van mijn (vriendin) 5G Ipod heeft dezelfde kuren sinds hij is geupdate naar 1.2.2.
    Volgens mij is resetten: Menu + Play samen 5 tot 10 sec. ingedrukt houden maar ook dat werkt niet.
    Iemand nog een oplossing????
    Groeten,
    Z:cry: diack

Moderator
    Adriaan Mol

Inderdaad, sorry Play+Menu ingedrukt houden, lekker lang wachten tot hij “herstart” en reset.

Adriaan

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.