5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Mac_Laurens

iPod skipt telkens 7 seconden te vroeg

Mijn iPod heeft een probleem sinds de laatste sync:

Bij vele nummers, zoniet alle, skipt hij naar het volgende vanaf er nog maar ongeveer 7 seconden resteren. Hij skipt dus te vroeg en speelt geen enkel nummer volledig af.

Wat kan ik doen?

Bijdrager
    jobz

iTunes
    Voorkeuren
    Afspelen
    Waarschijnlijk staat er een vinkje bij “laat in elkaar overvloeien” . Dat vinkje haal je weg en klaar is Kees.

Bijdrager
    themacs
    ”jobz”

iTunes
    Voorkeuren
    Afspelen
    Waarschijnlijk staat er een vinkje bij “laat in elkaar overvloeien” . Dat vinkje haal je weg en klaar is Kees.

Op de iPod heb je toch geen overvloei mogelijkheid? Deze setting is enkel bedoeld om in iTunes zelf muziek af te spelen, dacht ik toch.

Bijdrager
    Mac_Laurens

Ja inderdaad, en ik gebruikte die optie in iTunes toch al niet, dus dat was zeker niet het probleem.

Heb nog eens gesyncroniseerd en nu werkt het voorlopig terug…

Bijdrager
    Monkey
    ”themacs”
    ”jobz”

iTunes
    Voorkeuren
    Afspelen

Op de iPod heb je toch geen overvloei mogelijkheid? Deze setting is enkel bedoeld om in iTunes zelf muziek af te spelen, dacht ik toch.

Op de iPod Nano 4G (en miss. nog wat andere nieuwe) bestaat die functie wel.
    De tijd is echter niet instelbaar en is altijd ong. 7 seconden en volgens mij wordt de instelling niet uit iTunes meegesynchroniseerd maar moet het op de iPod zelf ingesteld worden bij Instellingen->Afspelen->Geluid in/uitfaden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.