18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    Bor

iPod shuffle wordt niet gezien door Mac / PC

Een klasgenote van mij had de vraag of ik even naar haar shuffle wilde kijken omdat de computer hem niet zag. Daarmee is dan ook gelijk alles gezegd. De shuffle maakt nog muziek en alles, alleen de computer ziet hem niet, niet in systeemprofiel, schijfhulpprogramma, iTunes, bureaublad etc. Ik heb zelf ook even gekeken naar de iPod shuffle reset utility, maar die ondersteunt dit probleem niet.

Weet iemand wat hier de oplossing van is? Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar niets gevonden.

Bijdrager
    migel

lolllll

Bijdrager
    Bor

De mac ziet alles (muizen etc), de shuffle zal ik vanmiddag even met de keukenrol bewerken.

Bijdrager
    Bor

Tijdje op gepoetst, maar er komt geen vuil vanaf en hij werkt er ook niet beter van.

iemand?

Bijdrager
    Bor

Ik heb op het forum een topic gevonden van iemand die dit probleem heeft met een iPod video 30Gb……..

typisch:P

Bijdrager
    Bor

Niemand :P?

Bijdrager
    macmickey2

Een iPod kan toch maar aan 1 iTunes bieb gekoppeld worden? Is dit niet het probleem of probeer je het ook op de computer van je klasgenote?

Bijdrager
    Bor

Daar doet hij het niet, daarom ligt hij nu hier.En normaal zie je hem dan wel gewoon op het bureaublad.

Bijdrager
    Bor

Iemand? Niemand? Echt?

RAAARRRRR

Bijdrager
    Ed Aaiboek
    ”Bor”

Iemand? Niemand? Echt?

RAAARRRRR

Drammer

Bijdrager
    migel

lolllll

Bijdrager
    macmickey2

Ik neem aan dat je dit stappenplan al gevolgd en uitgevoerd hebt? let er inderdaad op dat de batterij geladen is anders kan je proberen wat je wilt.
    @ Ed Aaiboek: Die post van jou slaat nergens op. Als je geen hulp kan bieden, reageer dan niet…

Bijdrager
    Bor

De 5 R’s zjin inderdaad al geprobeerd, maar ik kan de laatsten niet uitvoeren omdat de Mac de iPod niet ziet. Datzelfde geldt dus ook voor de reset utility.

Bijdrager
    Bor

Ik besef nu pas hoe erg het forum lijdt onder het niet werken van email notificaties… Normaal zijn er altijd wel mensen die in een topic blijven hangen tot het probleem is opgelost.

Bijdrager
    Tjeerd

Misschien wil niemand je helpen omdat je zo dramt!:x

Bijdrager
    Xcode
    ”Bor”

Ik besef nu pas hoe erg het forum lijdt onder het niet werken van email notificaties… Normaal zijn er altijd wel mensen die in een topic blijven hangen tot het probleem is opgelost.

Dat bericht heb ik eerder gezien, waarom post je deze onzin in verschillende topics?

Bijdrager
    JDVM

Als je een PC hebt kun je proberen de HP Formatting Tool te downloaden, bijvoorbeeld hier.
    Deze ziet apparaten vaak nog wel als Windows ze om de een of andere reden niet ziet.
    Even formatteren (Let op: Je raakt dan

Bijdrager
    Bor

Omdat het op beide topics van toepassing is?

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.