7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    mazze

Ipod shuffle online besteld, duurt erg lang.

Ik heb een ipod shuffle besteld via de apple store, dit is een cadeautje dus ik hopen dat de ipod er snel zou zijn, niet dus. Heb via bankoverschrijving betaald, vorige week dinsdag. Nog steeds geen bevestiging van betaling! Iemand hier ervaring mee?

Bijdrager
    mikelinden

misschien vanwege mogelijke nieuwe ipods die vanavond gepresenteerd gaan worden?

Bijdrager
    macnick

Weet je zeker dat je via de Apple Store besteld hebt?
    http://www.apple.nl ??

Misschien iets fout gegaan?! Raak niet in paniek, Apple lost het altijd op;)

Bijdrager
    dspiers

Normaal krijg je gelijk een bevestiging van je order. Dus je moet wel een order number hebben gekregen.

Maar het zou inderdaad best kunnen dat ze niets op vooraad hebben omdat ze vanavond met de nieuwe shuffle uitkomen. Maar ik zou ze toch morgen even bellen. Vooral als je geld inderdaad is afgeboekt.

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Liep net toevallig bij de dixons langs. Alle schappen op ipod touch en shuffle na. Heel apart.

Bijdrager
    rubio

Komt door wat er komen gaat

Bijdrager
    mazze

Ja jammer vond ik het gewoon, ordernummer enzo heb ik allemaal binnen, alleen een bevestiging van het betalen wil maar niet binnenkomen..

Edit: Nu zie ik dat er een roze shuffle is bijgekomen, aangezien mijn bestelling nog niet is verwerkt verder, zou ik de bestelling telefonisch nog aan kunnen passen?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.