15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    TrendyFeestBeest

iPod shuffle na twee weken al stuk?

Hallo,

Ik heb mijn iPod shuffle net twee weken en hij doet het al niet meer.
    Als ik hem aanzet geeft hij enkel een groen lichtje en daar blijft het bij. Geen muziek, niets.

Ik heb de site van apple al wat bekeken, daar staat het probleem ook. Maar de oplossing, mijn iPod updaten en of resetten heeft niet geholpen.

Misschien iemand hier die me uit de nood kan helpen? Want het is echt mijn fitnessbudy!

Groetjes,
    Lien

Bijdrager
    Uxmal

Van stroom voorzien en daarna nog eens resetten. :?

Bijdrager
    iqtest

Meestal is dit op te lossen met behulp van de iPod Updater (tenzij er een technisch defect is). De iPod Updater kun je downloaden van de site van Apple, te vinden onder support/downloads.

Succes.

Bijdrager
    TrendyFeestBeest

iPod updater al gedaan

Bijdrager
    Killsalot

Hallo ik heb hier het zelfde probleem met mijn iPod shuffle 521mb

iTunes en ipod updater reageren allebij niet meer op mijn ipod!! ik kan mijn shuffle wel formateren via windows. Maar ik weet niet of dit schadelijk is voor de mp3 speler firmware!

Ook geeft hij steeds de groen orange knipper lichtjes af en krijg hem niet meer aan de praat!

Bijdrager
    benj1989

terugbrengen?

Bijdrager
    Killsalot
    ”benj1989″

terugbrengen?

Dat is juist het probleem de shuffle is in Utrecht gekocht en ik woon in Heerlen (Zuid-Limburg!)

Bijdrager
    iqtest

Trendyfeestbeest:
    Als je er niet mee uitkomt even terug naar de winkel en vragen of een Apple Centre binnen lopen, daar kunnen ze je vast wel verder helpen. Ik vermoed dat die van jou niet stuk is maar de installatie niet goed afgesloten word. ( Het groene lampje wat aangaat moet na een aantal seconden weer uit te gaan, dan is de shuffle ingeschakeld)

Killsalot:
    Groen en oranje knipperen is een ander probleem.

Bijdrager
    Killsalot

Tja… Kan ik met dit probleem ook bij Apple terecht? Aangezien ik geen Apple Center in de buurt heb! Alleen maar professionals dealers waar ik dus als klant niet naar binnen kan!

Bijdrager
    iqtest

Dichstbijzijnde apple centres bij Heerlen:

MACSERVICE COMPUTER-HANDEL GMBH
    BUCHKREMERSTRASSE 4
    D – 52062 AACHEN
    Tel: 0241/47066-0

of

A.S.P. COMPUTERS
    KEMENADEPLEIN 33
    NL – 6222 VD MAASTRICHT
    Tel: 043-3520352

of service provider in Sittard

AM BRIDGE B.V.
    FISCHERPAD 105
    NL – 6135 KS SITTARD
    Tel: 046-4853735

Bijdrager
    Killsalot

heb hem al weer aan de praat gekregen!!!

Heb iTunes en ipod updatter opnieuw geinstalt! en ze doen het weer!

Bijdrager
    Petje

Hoorde je bijna bij die 5% (volgens Apple) die apple/ipod gebruikers die pech hebben of bij de ware 15% die pech hebben volgens diverse testen.

Bijdrager
    iJoost

Neuh… Gewoon bij de 80% die de handleiding niet lezen.;-)

Bijdrager
    Djmichel

Haha, de handleiding lezen is ook altijd vervelend, gewoon erin pluggen en kijken wat er gebeurt…:P

Ik heb gister ook de iPod update gedraaid. Ik dacht eerst dat hij gecrashed was omdat hij 3 minuten niet reageerde. Maar mijn geduld beloonde me door na die 3 minuten gewoon weer te mounten en in iTunes te verschijnen. Ik werd heel even ongeduldig en wou hem gaan afkoppelen. Maar gelukkig heb ik dat niet gedaan. Ik denk dat meerdere mensen dit probleem hebben.

Bijdrager
    TrendyFeestBeest

Probleem is er niet meer ondertussen.

De iPod terug naar de winkel gedaan en een nieuwe gekregen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.