9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    mazze

Ipod Shuffle kopen.. vraagje!

Ik ben van plan om over een paar uurtjes een Ipod shuffle aan te schaffen, omdat de geluidssterkte van een Nokia N95 nou niet echt om over naar huis te schrijven is, en de ipod perfect aansluit bij mijn macbook!

Dus heb ik twee vragen voordat ik hem koop!:

Hoe is de Geluidskwaliteit?

En het volume?

Haal me over! :innocent:

Bijdrager
    BloomPod

Wat verwacht je van geluidskwaliteit? Volume is behoorlijk luid.

Bijdrager
    BloomPod

Trouwens, je moet hem gewoon kopen. Helemaal niet duur tegenwoordig, lekker hanig, klein. En als je de kwaliteit slecht vind kan je evengoed andere oortjes aanschaffen.

Bijdrager
    mazze

Nouja, hoop dat het beter is als mijn Nokia!:P

Heb zelf deze om te luisteren, via mijn macbook klinken ze geweldig.

Bijdrager
    BloomPod

Klinken stukken beter als een Nokia, desnoods vraag je in de Apple Store of je mag luisteren.

Edit: Met die mooie oortelefoon zal je zeker geen last hebben van slecht geluid.

Bijdrager
    Falc

Ik heb er een en ben er meer dan tevreden over. Omdat het apparaat niets weegt is het voor mij voor tijdens het hardlopen een ideaal apparaat.

Bijdrager
    macnick

Ik heb zelf een iPod shuffle (blauw) & van de laatste generatie.
    Is supper! Geluidskwaliteit = Uitmuntend echt SUPPER!!
    Design: SUPER GEWELDIG FANTASTISCH XD

Alles goed, gewoon kopen;)

Bijdrager
    niels

Geluidskwaliteit is prima (ik ben geen audiofiel, bovendien wil ik onderweg wat omgevingsgeluid hebben voor de veiligheid)
    Degelijkheid is 10/10!

Mijn iPod Shuffle heeft wat krasjes en deukjes, maar blijft spelen. Is al 1x van de fiets gevallen op redelijke snelheid, 2x op gaan zitten, ontelbaar veel keren van afstandje op het bureau gegooid…

Advies: kopen! (het geld hoef je het ook niet om te laten, vergeleken met andere MP3-spelers en iPods)

Bijdrager
    mazze

Heb m gekocht, geen spijt van, mooi ding! Dank jullie wel!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.