9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Roland53

iPod shuffle is een beetje overleden, zo lijkt het

iPod Shuffle doet het ineens niet meer. Als ik hem aansluit op mijn Mac dan kan ik het volume niet wissen. Via de installatie CD en updaten volume lukt het ook niet. In dat laatste geval: alles gaat goed maar op het allerlaatst krijg ik een venstertje met ‘Error updating or restoring iPod (2). Via Schijfhulpprogramma krijg ik op het laatst de melding: ‘het wissen van het volume is mislukt. Partitie-indeling kan niet worden gelezen’.

iPodje mount ook niet (altijd). Als ie mount en ik hem open dan geeft ie aan dat er 0 onderdelen zijn en dat er 314,5 MB beschikbaar is. Via appeltje i zegt dat ie een volume heeft van 990 MB waarvan 0 gebruikt…

Wie o wie kan mij alsjeblieft helpen met het reanimeren van mij iPodje?

Bijdrager
    Powerpuppy

Apple ?

Bijdrager
    Roland53

Hartelijk dank voor deze constructieve bijdrage…

Bijdrager
    kontheur

Kan het niet zo zijn dat je verschillende nummers hebt verwijderd maar de prullenmand nog niet hebt geleegd? Als je dit namelijk doet komt er nog niet direct ruimte vrij…

Bijdrager
    Roland53

Heb het gelijk gecheckt, maar prullemand is leeg, O voorwerpen, 329,4 MB beschikbaar…

Bijdrager
    Powerpuppy

de bedoeling was serieus, ik ging er vanuit dat het probleem de de hardware zat, het is zeer frustrerend als een aparaat niet werkt, maar wanneer ik problrmrn hrb met ardware, was mijn leverancier ( Machouse Woerden ) de plek om naar toe te gaan………..
    als het een itunes – shuffle probleem is kan ik je niet helpen, excuses

Bijdrager
    aperitivo

Je moet een iPod ook niet willen wissen, als ware het een schijf. Daar waarschuwt Apple zelf voor (op de site ergens). Maar laad hij wel op (lampje?). Dan is de aansluiting in iedergeval goed. Ziet iTunes wat? Kan je muziek spelen met het ding? Deed het eerst wel of gebeurde het zomaar? Ik denk dat als je hem een tijdje uit laat staan hij zichzelf reset als je hem weer aanzet, misschien dat dat helpt?

Bijdrager
    Powerpuppy

mijn keyboard(bleutooth) heeft dus problemen, tja hardware…opgelost..human error

Bijdrager
    Roland53

Blijkbaar heb ik een hardware probleem (maak ik op uit reacties en vooral uit het uitblijven van reacties hoe een en ander op te lossen zou zijn) en dus lijkt mij de suggestie van Powerpuppy de beste: ik ga morgen terug naar Machouse in Woerden…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.