5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    ratbones

ipod shuffle en gewone ipod samen gebruiken?

Ik heb momenteel een 20GB iPod waar ik al 2 jaar plezier van heb en ik wil nu een iPod shuffle gaan aanschaffen om hem te gebruiken tijdens het sporten (lichter en schokvrij).

Mijn vraag is nu; ik heb in mijn iTunes een hoop playlisten gemaakt (zo’n 15GB aan nummers) die bijgewerkt worden als ik mijn 20GB iPod aansluit, maar hoe zit het als ik de shuffle aansluit?
    Gaat iTunes dan ook al die playlisten naar de shuffle omzetten of herkent het systeem dat het een andere iPod is? Of moet ik ergens de instellingen van iTunes veranderen?

Nog een shuffle vraagje, zit er standaard een lader bij of moet je hem via de USB poort opladen? Het lijkt me zeer vervelend om dat ding de hele tijd via de computer op te laden.

Bedankt.

Bijdrager
    @iMen

Als je shuffle aan je computer hant (mac?,PC?) en het plaatje van de shuffle staat er met de naam, kan je opties ipod, en dan moet je hem zetten dat je hem handmatig wil beheren, dus dan gaat ie niet alle mappen zomaar naar je ipod toe kopieren….

er zit geen standaart lader bij, je moet hem via de computer opladen..

Bijdrager
    Ypot

Je kan je shuffle volgens mij ook gewoon in de lader van je “oudere” ipod pluggen :wink:

Bijdrager
    QuikCyborg
    ”Ypot”

Je kan je shuffle volgens mij ook gewoon in de lader van je “oudere” ipod pluggen :wink:

Nee want aan de shuffle zit toch alleen en USB en die kan je niet bevestigen op die ander ipod oplader

Bijdrager
    stel maar

als je een ipod lader hebt met usb dan kan je toch gewoon je shuffle in de lader steken zonder een kabel eraan?

en als je een firewire lader hebt kan je er toch een firewire <-> usb (female) kabeltje tussen doen?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.