7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    pvohome

iPod Shuffle capaciteit

Goedemorgen!

ik ontdek net dat wanneer ik mijn 1Gig shuffle op alleen data zet er maar 700Mb vrijkomt.
    Even getest met muziek en ik kom ook dan ongeveer 200 Mb tekort.
    prullebak is geleegd!!
    Is dit capaciteits verschil normaal ( 700Mb ipv 1Gig) ? Zo niet wat kan ik er aan doen eea te verhelpen?
    Bij voorbaat dank!!

gr.
    Paul

Bijdrager
    ming

je hebt waarschijnlijk ‘activeer gebruik als schijf’ aan staan…

Bijdrager
    pvohome

Inderdaad , dat was namelijk ook de bedoeling. Maar toeen ik 200MB data ruimte had opgegeven naast 800MB muziek kon ik een bestand van 168MB niet plaatsen. Er blijkt op de !Gig iPod maar totaal zo’n 800Mb te staan . Vandaar mijn vraag, hoe krijg ik weer de “volle” Gig terug die er volgens mij ooit wel op zat?

gr
    Paul

Bijdrager
    passenger

Prullenmand eerst legen?

Bijdrager
    Paul1069

hmmmmmm dat staat in mijn eerste bericht dat ik dat dus gedaan heb
    ik ben misschien hier wel een nieuwe gebruiker maar zeker geen nieuwe apple gebruiker
    dus veel voor de hand liggende zaken gewoon al geprobeerd
    ik bedoel dit niet arrogant maar voordat je reageert wel even lezen wat ik schrijf aub
    toch bedankt voor je reactie want die was naar ik aan neem goed bedoeld

gr
    Paul

Bijdrager
    junjur

bij mijn nano mist er ook standaard een mb of 200, maar dat lijkt me een beetje overdreven op een capaciteit van een gig. Eerst had je dus wel meer ruimte? vreemd probleem, misschien even de updater draaien en formatteren.

Bijdrager
    jay.eye.em

Zou lijst van je liedjes in volgorde van klein naar groot zetten. Dan kom je er dan achter wat voor file groter is dan je dacht, of dat er mischien een file opstaat die je helemaal niet wilt hebben; en toch veel ruimte inneemt. :apple:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.