8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Toppe

iPod Shuffle

Hallo,

Ik ben zelf in bezit van meerdere iPods (Mini, 20gb black & 60gb), enkel is mijn mini overleden.
    Graag zou mijn vriendin ook een iPod willen, ze geeft eerlijk toe ze is niet de zuinigste.

Zelf, werkend op de service afdeling van Media Markt weet natuurlijk wel welke speler goed is, de iPod! Nou zie ik daar van alles terug komen, van kapotte iPods tot aanelkaar getapte kapot’s (Kappotte iPod’s) alleen zijn dat voornamelijk Nano en beter (20 gb etc) en eigelijk nooit de shuffle.

Nou wil ik haar graag een speler cadeu doen, alleen natuurlijk wel een iPod toppe :love: Apple.

Enkel, zit ik met de vraag hoe is de Shuffle nou kwalitatief. Naar mijn mening valt het dopje er steeds af, is je draad koord alleen maar onhandig en breekt je USB aansluiting af als je even niet oplet.

Wie van jullie heeft een iPod Shuffle, wie kent het en is het goed of niet goed? Besteding: Ongeveer 300 euro.

Laat het weten, ook mag je zeggen wat je van de Nano vind (Die is in de 2de plaats)

Mocht je je afvragen waarom ik me 20gb niet weg doe? ik hou van 2 ipods, voorals de eerste leeg is[/i]

Bijdrager
    SleeveZipper

Ik vind de Shuffle top. Ja, geen scherm maar lekker belangrijk. Het is maar 1 Gig en je bent sowieso een dork als je slechte muziek op je speler zet. Toch?

Het geluid van de Shuffle vind ik íets beter dan dat van de Nano maar niet schokkend. En het is gelijk een USB stick wat handig is voor data. Ik gebruik 64Meg als dataopslag. Gewoon, handig.

En een Nano gaat veel eerder stuk dan een Shuffle denk ik. Kan gewoonweg meer stuk aan gaan.

Bijdrager
    Erikaatje

Ik heb een nano en shuffle…

de shuffle gebruik ik tijdens het sporten en naar het stand gaan.
    de nano gebruik ik in de trein

dit zegt denk ik wel genoeg..

de shuffle kan hel wat klappen verdagen.. de shuffle is echt heel erg stevig en je hoeft niet bang te zijn dat het dopje er afvalt (zit heel stevig) of je usb aansluiting er af valt.. ook het koord vind ik niet lastig..en als je geen koord wilt zet je gewoon het dopje zonder koort (wat er bij zit ) erop.

en als je helemaal voor onvernietigbaar wil gaan..kun je er ook nog een sports case bij kopen :DD

Bijdrager
    Toppe

Hallo,

Oke, het gaat mij niet om het sport case, meer dat hij inderdaad tegen schokken kan, niet alleen van sporten maar ook gewoon van er op staan, daar kan hij inderdaad wel tegen.

Ik weet genoeg, morgen op me werk maar een achter leggen;)

Bijdrager
    www.project-euh.com

De shuffle is bij mij nog steeds heel, al heel wat valpartijen (inclusief mij) overleefd. En het koordje… dat gebruik ik niet. Ik vindt het er uitzien als zo’n alarm knop voor bejaarden in een aanleunwoning. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk;)

Maar naar mijn idee is ‘ie in ieder geval heel stevig!

Bijdrager
    Timberling

bezitster van Shuffle, Nano en over een week ook Video!! (voor de nieuwsgierigen onder jullie; tis niet zo dat ik 1 of ander verzamelaar ben oor, de Nano verkoop ik:) )

Ik merk dat ik veel meer voorzichtiger omga met de nano dan de Shuffle, niet alleen omdat die duurder is; het scherm is veel kwetsbaarder en ik moet je helaas vertellen dat t idd heel snel wordt bekrast. Als ik de Video binnenkrijgt gaat daar dan ook vast en zeker een beschermlaag op (iig op de achterkant)

Shuffle rulez.. je hoeft nergens aan t denken.. ff om je nek, aanzetten door eraan te schuiven en je kunt gaan… plug&play, zonder verdere zorgen.. heerlijk ding! no-display is echt een pluspunt bij de shuffle

Bijdrager
    Edwin

De Shuffle klemt ook zonder koord prima onder mijn strakke wielerpakkie. Ik bedien de knop dan ook continue, afhankelijk vd verkeersituatie, door deze kleding heen. Zelfs als de Shuffle duurder zou zijn dan de Nano had ik voor de Shuffle gekozen vanwege de eenvoudige blindelingse bediening.

Bijdrager
    G-wout

Shuffle is super chill! ik heb nano gehad, stootte 1x ergens tegen aan en hij deed het niet meer :cry: :P en ik had hem net 3 dagen dus dat was wel balen mja:P shuffle kan gewoon overal tegen, en zonder scherm, ach dan is het nog een beetje spannend welk nr de komt:P gewoon goed ding:wink:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.