14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    ruudjuh84

ipod shuffle 512mb Probleem

hallo
    ik heb sinds kort een ipod shuffle 512 mb..
    werkt prima..
    maar sinds woensdag doet hij raar..
    alsik gewoon me ipod aan zet , en op PLAY druk..dan brand normaal alleen de gele lampje zegmaar..maar nu gaat om en om de gele EN de oranje knipperen, en hij speelt helemaal geen muziek af..
    ik hoo dat iemand hier meer over weet, of weet wat ik moet doen, of kan doen..
    alvast heel erg bedankt!

Bijdrager
    maxve

Batterij op? Klik op dat kleine knopje aan de achterkant om het te checken…

Bijdrager
    ruudjuh84

ik heb op dat knopje gedrukt(wist niet eens dat je erop kon drukken , dus bedankt al daarvoor haha)..

maar toen ik het indrukte werd hij groen , heel even, en toen gingdie weer uit..
    is de batterij op dan??

Bijdrager
    Nikita

Wellicht heb je hier en hier en hier wat aan. Vooral de laatste is erg handig.

En om zeker te weten of je batterij leeg is, waarom hang je ‘m niet gewoon aan de oplader?

Overigens, de Shuffle heeft alleen een oranje, rood en groen lampje dus niet ook nog ’s een gele. Wellicht bedoel je dat de groene en orangje mekaar afwisselen? Dat betekend dat er iets mis is en dat je ‘m moet resetten. Staat in je handleiding hoe je dat moet doen.

Trouwens; staat de Hold knop aan of uit? Als de Hold knop aanstaat, knippert ‘ie inderdaad geel als je op een knop drukt.

Bijdrager
    ruudjuh84

oh hartstikke bedankt nikita…
    ik zal eens kijken of het lukt..

hij hangt nu ongeveer een half uur aan de lader inderdaad:)..maar doet nog niks.
    kzal nu eerst je tips eens kijken echt BEDANKT!

Bijdrager
    Nikita

Ik denk dat ‘ie op Hold staat. Koppel je iPod los en hou de Play knop 3 seconden ingedrukt zoals beschreven staat in de laatste link van m’n post hierboven.

Bijdrager
    ruudjuh84

dat is het ok niet..
    die laaste link stat wel..dat je een ERROR heb als hij knippert.(wat hij bij mij dus doet)..

er staat datje hem dan op off moet zette en daarna weer aan zegmaar..maar oko dat werkt niet:(
    kijk nog ff verder iig bedankt voor je tijd!

Bijdrager
    ruudjuh84

hoe reset ik hem dan..?
    want zoalsje inderdaadzegt..het groene en oranje lampje knipperen, wanneer ik op play druk..

Bijdrager
    Nikita
    ”ruudjuh84″

hoe reset ik hem dan..?
    want zoalsje inderdaadzegt..het groene en oranje lampje knipperen, wanneer ik op play druk..

Kijk ’s in de handleiding… Het was iets met de Holdknop heen en weer schuiven en daarna de playknop of iets dergelijks…

Bijdrager
    ruudjuh84

he nikita..
    je bent mijn held van vandaag!!!

HIJ DOET HET WEER!!
    hartstikke bedankt!!!!!

Bijdrager
    Nikita
    ”ruudjuh84″

he nikita..
    je bent mijn held van vandaag!!!

HIJ DOET HET WEER!!
    hartstikke bedankt!!!!!

Daar zijn handleidingen tenslotte voor… En als je nou een leuke meid was, zou ik best je held willen zijn :P

Bijdrager
    JJmac

Ik weet dit is een oud draadje, maar ik weet het ook niet meer.
    Het is een iPod Shuffle 512 mb, ook een oudje.
    Tot voor kort werkte alles prima, ik moet er wel bij zeggen dat het bijna nooit werd gebruikt.
    De Shuffle wordt prima herkend via de Mac.
    Ik zie totaal geen status van leven (geen geluid en lampje)
    Ik vermoed dat de batterij moet worden opgeladen, Lukt dat met een Emac? (usb1.1) heeft een nacht aan gestaan, verder geen reactie.
    Ik probeer het nu met een Maccally hub met extra voeding, ook nu, na uren, brand er geen lampje, druk ik nu op de batterij knopje dan brand het wel even groen, dit doet het alleen als ik het probeer te laden.
    Ik heb in middels ook al het ipod hersteller gedaan.
    Zie ik iets over het hoofd? zijn er nog tips?

Bijdrager
    JJmac

Iemand nog tips?

Ben er al wel achter, dat de oplaad status het wel doet via mijn oude G3.
    Zou dit aan de securityupdate liggen??? die we onlangs hebben ontvangen, want de update heb ik nog niet met de G3 gedaan.

Bijdrager
    yuna.vannunen

hallo iedereen

ik probeer nu al een hele dag muziek af te spelen maar ik kan nog altijd aan die lichtjes uit
    welke kleur is nu wat, nikita die heeft me een beetje geholpen maar ik kan hem niet resetten als ik hem dan op zet knippert oranje en groen tegelijk dan druk ik ongeveer 5 seconden dan krijg ik een oranje bolletje elke keer als ik ergens o druk is er een oranje bolletje maar er wilt maar geen muziek afspelen ik heb nog eens gecheckt en er staat muziek op dus daar ligt het niet aan
    iemand die mij raad kan geven want door rond e neuzen op het internet word ik ook niet echt slimmer;)

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.