9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Luco

iPod reparatie

Hallo!

Ik heb m’n iPod bijna 3 weken terug bij een Apple center ingeleverd ter reparatie. Ze zeiden dat deze met een week weer gerepareerd zou zijn. Ik heb echter nog niets gehoord. Hoor ik gebeld te worden (Aangezien dit bij andere winkels wel gebeurt), of moet ik er zelf langs gaan?

//Luco

Bijdrager
    Victor88

Ik zou na 3 weken wel even bellen.

Bijdrager
    Nietzman

Lekker, die centres. Als je het rechtstreeks via Apple had gedaan had je waarschijnlijk al lang een nieuwe in huis gehad. :’).

Bijdrager
    Reino

Typisch…dat je dat op een forum moet vragen…je kan natuurlijk ook het Apple centre ZELF ermee vermoeien…

Bijdrager
    GIJay

nou Reino… als die persoon het hier gewoon ff wilt vragen laat hem dan, het is niet dat hij de 100ste “ik wil een apple-pda thread begint he”.

in ieder geval, gewoon ff langsgaan, is iets persoonlijkers en zoals nietz zegt, in het vervolg rechtstreeks met apple dealen. Werkt meestal iets sneller.

Bijdrager
    MacJac

Het ligt er een beetje aan wat er kapot is, maar volgens mij is er een handig programma dat TuneTech heet waarmee je software matig problemen kunt herstellen.

Bijdrager
    Mr.Mark

Gewoon bellen met het Centre. Daar heb je immers je iPod gekocht en zij moeten gewoon compleet goed werkend materiaal afleveren. Als jouw iPod kapot is dan dienen zij voor n nieuwe te zorgen of een reparatie (mits je hem zelf niet tegen de muur hebt gesmeten natuurlijk ;))

Bijdrager
    MacJac

Ja, maar als je hardware kapot is, helpt een software programmaatje ook niet meer…….

Bijdrager
    Mr.Mark
    ”MacJac”

Ja, maar als je hardware kapot is, helpt een software programmaatje ook niet meer…….

not likely, nee:P dus dan moet je er al helemaal mee terug naar de Centre.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.