6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    NArthurNO

iPod reageert niet

Mijn ipod nano 2g eerste generatie. reageert niet meer op het scrollweel of toetsen.
    de computer herkend hem nog gewoon. sync doet hij ook nog. heeft hele nacht
    aan de oplader gehange. is opnieuw geinstalleerd en geformateerd. dit alles
    heeft niet geholpen. zit net een half jaar buiten de garantie. iemand nog een ander
    idee??

grr 8)

Bijdrager
    puntKoen

Resetten: menu en selecteerknop voor 10 seconden ingedrukt houden totdat Apple-logo verschijnt. Werkt dat niet, dan kan ik niets meer verzinnen.

Bijdrager
    MacTommy

Maar ja, als ‘ie niet op scrollwheel of toets reageert dan kun je ‘m ook niet resetten.

Wat bij mij laatst hielp is gewoon aan laten staan tot de batterij ‘ie helemaal leeg is.
    Dan gaat ‘ie dus vanzelf echt uit, en start ‘ie, als je ‘m dan weer op je computer aansluit en aanzet, weer helemaal vanaf het begin op.

Bijdrager
    puntKoen
    ”MacTommy”

Maar ja, als ‘ie niet op scrollwheel of toets reageert dan kun je ‘m ook niet resetten.

Wat bij mij laatst hielp is gewoon aan laten staan tot de batterij ‘ie helemaal leeg is.
    Dan gaat ‘ie dus vanzelf echt uit, en start ‘ie, als je ‘m dan weer op je computer aansluit en aanzet, weer helemaal vanaf het begin op.

Dat is niet waar: TS weet immers niet of de knoppen ook echt geen signaal afgeven, waarschijnlijk doen ze dat wel.

Bijdrager
    J.C.

Staat hij niet toevallig op hold?

Bijdrager
    NArthurNO

haha op hold :innocent:
    nee zo stom ben ik niet :wink:

hij kan wel als ik midden en boven indruk opnieuw opstarten!

ik ga nu proberen helemaal leeg en dan weer aan de comp

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.