12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    raffael_1991

ipod reageerd niet, beeldweergave : stopcontact met stekker

ik heb 3 dagen geleden een ipod 20gb overgekocht.
    gister avond bleef hij hangen en bleef er in het beeld staan een stopcontact met een stekker en een pijltje er tussen, het beeld word steeds weer leeg maar als je dan weet een van de toetsen aan raakt staat het er weer.
    vanochtend was hij leeg en heb ik hem opnieuw opgeladen, maar er veranderd niks
    als ik hem reset met de menu en select knop, krijg ik wel het apple logo te zien maar het helpt niet.

help a.u.b.:S

Bijdrager
    Nikita

Lijkt me duidelijk dat je ‘m met een adapter aan de stroom moet leggen. Dus niet aan de computer. Wat ook werkt is een USB hub met eigen stroomvoorziening. Maar dan moet je die hub dus niet ook nog aan een computer hangen.

Bijdrager
    raffael_1991

oke bedankt, ik zal kijken of het werkt

Bijdrager
    petermac

Of aan in een dock steken dat niet aan je computer hangt. Ik stak de mijne gisteren in het dock aan mijn iTube versterker, en dat werkte ook.

Bijdrager
    stel maar

je moet de iPod op een externe voeding aansluiten omdat als je de iPod aan een computer aansluit dan moet de harde schijf gaan draaien om gegevens naar de computer te zenden. maar daar heeft de iPod niet genoeg stroom voor. daarom met je hem op een oplader laden.

Bijdrager
    raffael_1991

oke bedankt:D

Bijdrager
    raffael_1991

ik heb m nu al 2 dagen bijna, aan de oplader (aan het stopcontact) liggen maar het helpt niks
    :S

Bijdrager
    The JM

Houd select+menu een paar seconden ingedrukt als hij aan je adapter hangt en dan moet ie wel iets gaan doen.

Bijdrager
    raffael_1991

ja, dan krijg ik eerst het apple (ipod) teken en daarna komt een tekentje van een batterij met zeg maar zo’n bliksem ding erbij, en een halve minuut ongeveer later gaat hij weer terug naar het beeld met het stopcontact en adapter

Bijdrager
    The JM

Heb je ‘m dan wel in het stopcontact zitten via een adapter?:?

Bijdrager
    raffael_1991

ja.. al bijna 2 dagen. ik snap t ook niet meer:?

Bijdrager
    aaldriks

je heb een 20 gb vast niet nieuw gekocht.
    misschien is de batterij dood, als je garantie hebt zou ik hem maar opsturen…

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.