8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Ule Koopmans

iPod Problemen

deze vraag zal ongetwijveld al vaker zijn gesteld maar ik kon hem zo niet trug vind…..

K zat muziek te luisteren met mijn I-pod nano en nu staat er geen tijdbalk meer in het beeldscherm maar ipv dat 5 stipjes…en deze kunnen niet met (zoals gebruikelijk) sterren worden in gevuld…en als k op de middentoets druk gebeurd er ook weinig!!!!!….zelfs als de volume hoger doe zie je dit niet…alleen die achterlijke 5 stipjes….dit is zwaar irritant…weet iemand hoe ik dit probleem moet oplosse???

latàh ule

Bijdrager
    S.A.F

iPod-updater uitvoeren (www.apple.com/download) of anders de firmware er opnieuw opzetten. Dat kan ook met de iPod-updater.

Heb je “gewoon resetten” al geprobeerd? Door middel van de middelste knop en de play/pauze knop (als ik me niet vergis)?

Bijdrager
    tiny

Ik heb de vele uitroeptekens die achter de titel van de thread stonden weggehaald. Die staan zo schreeuwerig.
    En toen ik eenmaal bezig was heb ik meteen de spelling van ‘I-pod’ verbeterd…
    :roll:

Bijdrager
    solutions

oplosse??? Und schnell.

Bijdrager
    Sixer

De nieuwste iPod firmware fixt dit probleem.

Bijdrager
    Nikita

(Uit nieuw draadje van ‘m):

”Ule

re: problemen met ipod…

tijdens het updaten is alles vast gelopen….en dat leide tot het volgende probleem…
    hij doet het niet meer…de herstel functie van de ipod herkent de ipod niet meer…het lijkt alsof er bestanden missen…de pc ziet de ipod niet meer…kan niets meer…nog advies of direct naar de winkel?

HELP

Probeer anders je iPod in Windows te formatteren naar het FAT32 bestandssysteem en daarna nog eens de iPod updater eroverheen. Wat voor melding geeft de iPod zelf aan op het scherm? Verder zou je ook nog kunnen kijken de Support site van Apple over de iPod om te kijken wat voor mogelijke oplossingen er daar beschreven staan. Want geloof me, je bent echt niet te enige en de eerste met dit soort meldingen…:wink:
    Vreemd genoeg is het altijd een iPod-met-Windows-gebruiker die deze problemen heeft, vraag me af hoe dat komt :?

Bijdrager
    JDVM

Bij dit probleem kun je gewoon -of een kwartier of wat wachten -of resetten.

Bijdrager
    A2UNIT

ik had het van die stipjes ook.. je moet gewoon een stuk of tien keer achterelkaar op de selectietoets drukken en het is verholpen:)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.