5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    imacG5 20…

ipod probleem! cdtje met vergrootglas in beeld

Beste ipodters.

Mijn ipod 15 gb leek toen ik hem aan zette helemaal gewist. Na een reset was het weer ok, maar nu heb ik bij het aansluiten via firewire ineens een cdtje met een vergrootglas in beeld.
    Kan niet de bedoeling zijn toch ?
    Mijn imac ziet de ipod niet.

Hulp!!

Martijn

Bijdrager
    Imotmart

Ik weet niet de exacte betekenis van dat logo, maar hier kwam ik hem toevallig voor ik jouw post zag ook tegen…
    http://www.ipodmods.com/

Bijdrager
    error

Geen idee wat er met je iPod is… maar dat ‘cd’tje’ is een grafische vertaling van de interne harde schijf en het vergrootglas geeft aan dat er iets onderzoch wordt of onderzocht moet worden.

Zoek eens op iPod forums (bij Apple of elders).

Succes

Bijdrager
    gretver

Bijdrager
    Convicted

Het diskje met een vergrootglas betekend het volgende:

De software op je iPod checked nu of je HD goed is, als er iets mis lijkt te zijn met de harde schijf dan doet je iPod dat. Vooral niet onderbreken maar gewoon z’n gang laten gaan, het repareert namelijk eventuele schade.
    Dit doet de software omdat de iPod bijvoorbeeld een schok heeft gehad of als er iets software matigs is fout gegaan. Ik denk dat je dit gedrag stimuleert door bijvoorbeeld je iPod gewoon uit de dock te pakken terwijl deze nog op je bureaublad staat of nog niet klaar is. Trouwens niet proberen hoor!:P

Hieronder een artikel naar Apple support inclusief plaatjes.
    iPod diskscan

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.