11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Keano

Ipod Playlists

Ik heb ongeveer 125 albums op me pc staan en deze wil ik allemaal op me ipod zetten..:)
    Nu heb ik een vriend gevraagd hoe dat precies moest, ok ik snap het nu wel, maar hij zei dat ik voor elke album een nieuwe playlist meost maken… is dit zo?? daar heb ik echt geen zin in….. maar ik heb bij de meeste albums wel een .m3u Playlist…of is dat alleen geldig voor Windows?

Moet ik dus voor elke album een aparte playlist maken? en kan ik geen .m3u bestanden erop zetten?

bedankt…

Bijdrager
    Keano

ok laat maar…. kheb al een redelijk snelle manier gevonden:) gewoon die mappen slepen naar itunes:)

Bijdrager
    KarelWillem

Lol!

En zo makkelijk werkt alles nu op een Mac… :wink:

Bijdrager
    Keano

ahha kheb Windows XP:P ik hou niet zo van Mac ahahha:P maar eigelijk gaat t nog neit zo snel…..nu meot alles playlist nog steeds naar me ipod slepen…..is der geen snellere manier (Op windows?)?
    bedankt alvast

Bijdrager
    KarelWillem

Ik snap niet heeel precies wat je allemaal zit te frutten met je iPod.

Als het goed is heb je een iPod Playlist als je je iPod aansluit en die Playlist kun je met ‘Info’ allemaal instellingen meegeven, zoals het aantal megabytes, welke muziek je wèl en welke muziek je niet mee wilt nemen naar je iPod.

Het synchroniseren van de iPod gaat vervolgens helemaal vanzelf. Jij moet helemaal niks naar dat ding toeslepen. Als je iPod niet vanzelf synchroniseert dan klik je ‘Archief’ > ‘Werk iPod bij’.

Bijdrager
    pieter010
    ”Keano”

ahha kheb Windows XP:P ik hou niet zo van Mac ahahha:P maar eigelijk gaat t nog neit zo snel…..nu meot alles playlist nog steeds naar me ipod slepen…..is der geen snellere manier (Op windows?)?
    bedankt alvast

Zoek op je machine naar alle muziek bestanden en sleep alle nummer naar iTunes.

Zoek dan in iTunes naar dubbele nummers (want je hebt al een deel in iTunes staan)

Pieter

Bijdrager
    klaus

je hoeft echt niet voor elke album een playlist te maken, tenminste toch niet als de mp3 tags correct zijn ingevuld. Dan ziet je iPod dat automatisch en kan je in je library gaan browsen per album, artiest, etc

zonder dat je dus playlists aanmaakt

Bijdrager
    Keano

ja bedankt maar alles is nu wel goed kheb gwoon playlists gemaakt voor de meest albums maja bedankt voor jullie reacties…. ajuuuuus

Bijdrager
    Movimentum
    ”Keano”

ja bedankt maar alles is nu wel goed kheb gwoon playlists gemaakt voor de meest albums maja bedankt voor jullie reacties…. ajuuuuus

albums aanmaken in playlists is echt onzin. Je kunt namelijk in itunes en op je ipod gewoon op album zoeken. Sleep dus gewoon al je muziek naar de itunes libary. Daar staan dus straks al je albums, datat wat nog niet is ingevuld kan je dan eventueel nog toevoegen en je kunt dubbele nummers opzoeken en verwijderen.

Een playlist maak je aan voor je eigen compilaties bijvoorbeeld; new music, favorite house, best rap etc. Ik heb mijn nummers ook beoordelingen gegeven. Wanneer je een smartlist maakt Rating selecteren en dan zoekt ie bijvoorbeeld alle sterretjes vijf, zo heb ik de volgende smartlists aangemaakt:
    *
    **
    En verder bijvoorbeeld je lime wire map
    Happy music
    commercieel
    dat soort topics
    Suc6

Bijdrager
    iPod Jimmy
    ”Keano”

bedankt alvast

Wat doe je hier dan? Of ben je hier alleen omdat je een iPod hebt? Nou hopelijk ben je trots…:P

Bijdrager
    Keano

haha, ik ben idd trots:P maar Movimentum, ik heb ook singletjes, en daar zitten de tags niet goed op, ik heb ook geen zin om elke single te bewerken, dus het blijft nog bij slepen…..(Y)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.