9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    yok

iPod Photo20GB ervaring & vragen

Goedendag,

Ik ben nieuw op dit forum en ik had wat vragen over de iPod20GB photo.
    Ik ga deze van mijn zuurverdiende geld van de vakantie kopen, aangezien ik zoiezo wel graag een iPod wil. Maar ik lees hier veel dat de batterij slecht is en kort meegaat (3/4 uur?) en dat bevalt me niet echt. En ik heb de ipod zelf al uitgetest, maar ik vind dat het geluid erg laag is.

Vragen:
    Ik geloof dat er een patch hiervoor is, is er ook een tutorial om deze goed te installeren?
    Is het zo dat de batterij echt maar 4 uur meegaat?
    Wat zijn de nadelen van de iPod?

mvg, daniel

Bijdrager
    nipro

Om het geluid te ‘boosten’ zijn inderdaad verschillende programma’s. Één daarvan is iPod Volume Booster.

Over de batterij kan ik kort zijn: Ik heb geen idee. Ik heb zelf een 3rd Gen iPod, en die batterij gaat ongeveer 6/7 uur mee.

Volgens mij zijn er naast het geluidsvolume niet echt nadelen aan een iPod. Zelf vind ik wel dat er erg snel krasjes op de iPod komen. Maar als je hem consequent in een hoesje/sock hebt, dan heb je daar geen last van.:)

Bijdrager
    iHoutem

Hey,

Ik heb dan wel geen iPod 20gb nieuwste generatie, maar 4e generatie 20gb iPod

-De dock, prul, met en hoofdletter P! Leuk om je iPod in te zetten, maar aan je pc of mac is ’t niet geweldig

-Batterijverbruik valt volgens mij best wel mee.

-Geluid, ja, daar is iets op gevonden, GoPod, is een programma’tje dat de begrenzing van het geluid weghaalt.

-iTunes, helemaal top! Bestaat geen betere.

-Oordopjes, kunnen snel een soort van geruis of trillen vertonen, niet zo geweldig dus.

Opgesomd, veel meer positief dan negatief, hopelijk heb je iets aan mijn ervaringen

Bijdrager
    deSpaanseRente

Dat die batterij maar 4 uur zou meegaan is helemaal niets van aan hoor:-)
    Het hangt er uiteraard wel van af hoe je hem gebruikt (achtergrondverlichting enzoverder, maar dat zijn uiteindelijk dingen waar je met elk apparaat dat op batterijen werkt rekening mee moet houden)
    Theoretisch gaat de iPod zo’n 15 uren mee; en als je ‘m een beetje slim gebruikt kom je daar best wel aan.

Bijdrager
    yok

Oke bedankt! En dat gopod, is dat gewoon een programma of ook een raar bestandje? Ik weet bij god niet wat ik namelijk daarmee moet doen.

Bijdrager
    iHoutem

Gewoon programmatje. Link>> http://gopod.free-go.net/index_en.htm

iPod aansluiten, en op GO duwen, dan ff wachten, pongel loskoppelen mbv iTunes ofzo en je kunt ECHT genieten van je muziek

Bijdrager
    yok

laat maar

Bijdrager
    J-Styler

Ik heb de nieuwe 20 Gb iPod en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden van ben, dit is m’n tweede iPod (eerst had ik een 3G) en alles werkt prima.
    De batterij haalt zo’n 15 uur en het volume kan je ook in iTunes verhogen.
    Ik zou zeggen, niet aarzelen en kopen die handel 8)

Voor meer info, klik hier

Bijdrager
    dildi

iHoutem, mag ik vragen wat er gebeurt als je je iPod aansluit en hij de begrenzer eraf gaat halen?

Ik bedoel hiermee; ”Wat komt er dan in het beeld van het schermpje te staan e.d.?”

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.