2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    davedive

ipod photo : plots bevroor beeld en dat was het dan !

Hallo,

Op reis met mijn ipod photo 40GB heb ik iets héél raars voorgehad.

Tijdens het afspelen op de JBL Onstage II (heerlijk ding) en op het punt dat het volgende liedje zou afspelen (ABBA) bevroor het scherm (de backliteverlichting was al uit) en is het zo 24 uur blijven staan.

Het scherm bleef al die tijd op de status van ‘9u11’ met het liedje van ‘ABBA’ op ‘0 sec’ gespeeld, aangekoppeld aan elektriciteitsnet en gedimd scherm. ALLES wat ik maar probeerde (resetten, powerkabel in en uit, …) niks hielp, het scherm bleef gewoon zo staan.

Pas als de batterij blijkbaar leeggelopen was en ik de ipod opnieuw in de JBL stopte startte hij weer normaal op en heb ik er sindsdien geen probleem mee gehad. Opgelost en afgelopen dus …

Maar is dit bekend bij iemand en is het een ‘ernstig’ probleem dat wijst op een eventuele nakende harde schijf-crash ? Wat kan ik ermee aanvangen als het zich opnieuw voordoet (en geen 24 uur wil wachten), of breng ik het toestel naar een servicecenter (nog 6 maand in garantie. Ik denk wel niet dat ze me zullen geloven op mijn woord (zou ik ook niet doen))?

Iemand enige suggestie?

Dank
    Davedive

P.S. Nog prettige feesten en een gelukkig 2007 aan allen hier op osx.nl

Bijdrager
    Nikita

Ik heb zoiets gehad met m’n eerste iPod 3e generatie (met die verlichte knoppen onder het scherm). Alleen liep die al vast als je iets meer met het ding wilde doen dan ‘m alleen maar aanzetten.

Kijk het dus gewoon een tijdje aan. Mocht het vaker voorkomen, kan je altijd nog terug. Een iPod is eigelijk ook een soort van mini-computertje dus die kan ook wel ’s vastlopen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.