7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    jrgn

iPod Photo ook video ondersteuning?

harde schijf, foto’s, agenda, spelletjes!
    Als ik aan spelletjes denk denk ik aan bewegend beeld.
    Zou het in de toekomst dan ook mogelijk zijn om video te kunnen afspelen op je iPod Photo?
    Mischien met een driver/softwareupdate
    of moeten we dan nog een iPod generatie wachten??

is hier mischien al iets van bekend lijkt mij een logische volgende stap
    evt. met een airport zodat je ook direct streaming video kan bekijken

ik weet dat op een telefoon al werkt maar ik vind een telefoon een ding om te gebruiken om mee te bellen

J

Bijdrager
    Hobbes
    ”Bright

iPod video
    Film is niets meer dan een verzameling beelden die elkaar in rap tempo opvolgen. Een kleine stap dus, van foto naar film, maar blijkbaar nog te groot voor Apple. De iPod photo met zijn kleurenscherm doet namelijk niet aan filmpjes. Als Apple het niet doet, doen we het zelf wel, dachten de jongens van engadget.com en publiceerden de volgende lowtech hack: Kies een filmpje, gebruik een programma als QuickTime om het geluid te exporteren, sla deze soundtrack op in iTunes, exporteer het filmpje vervolgens beeld voor beeld, laad al deze plaatjes in iTunes en synchroniseer met je iPod photo. Start eerst de soundtrack en daarna de fotoserie van de film. Neem je best getrainde vinger en draai hiermee op het juiste tempo het scrollwheel rond om door de serie foto’s heen tevliegen. Voilà, je eigen iPod video.

:bigsmile:

Bijdrager
    jrgn

hm, nog een beetje omslachtig maar wel erg leuke tip

Bijdrager
    bieker

Hobbes,
    Leuk om zo met je iPod te spelen maar het lijkt me beter als Apple tot inkeer komt en eindelijk met video gaat werken op de nieuwe generatie iPods. Zeker nu ze dingen samen willen gaan doen met Sony (iFilm?).

Bijdrager
    Hobbes
    ”bieker”

Hobbes,
    Leuk om zo met je iPod te spelen maar het lijkt me beter als Apple tot inkeer komt en eindelijk met video gaat werken op de nieuwe generatie iPods. Zeker nu ze dingen samen willen gaan doen met Sony (iFilm?).

iFilm haha
    het is toch ook iTunes (van het progje) en niet iMuziek
    Als ze doorgaan zou ik denken dat het iMovie zal worden.
    En dat heb ik niet verzonnen hoor het komt uit nr 1 van Bright
    Op zoiets zou ik zelf niet opkomen :|

Bijdrager
    bieker

Hobbes, OK: iMovie lijkt me beter. Ik verwacht wel dat ze daar nog dit jaar mee gaan komen. Op de CeBIT sprak ik iemand van een computertijdschrift die het ook al wist te melden. De bron kon hij mij niet geven. Dat komt echter wel vaker voor zeker als het om Apple gaat.. Het lijkt me prachtig om net zoals bij iTunes films te downloaden. Het mag voor mij best een paar euro per film kosten. Ik maak nu al goed gebruik van iTunes.

Bijdrager
    MacThijn

de tijd zal het ons leren maar zolang er nog een ipod photo is komt er nog geen ipod movie….

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.