5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Obscene

iPod oplader (USB kabel) werkt niet

De usb(oplaad)kabel van mijn ipod nano werkt niet , weet iemand waar ik een nieuwe zou kunnen kopen?

Bijdrager
    maclover111

ga even na de Dixons of een een andere elektronica zaak daar hebben ze wel wat:-D

ik weet daar heel veel over :-p
    ik ben namelijk mijn Apple usb adapter vergeten voor mijn ipod touch en heb er thuis 2 liggen.
    ik dacht dat ik wel een goedkoop alternatief kon kopen,
    echt alles rond gezocht maar nee:-(

nu weer thuis en mijn ipod heeft het toch volgehouden (scherm helderheid laagst):-)

Bijdrager
    computer space

@ maclover Ik weet niet wat apple voor een USB oplader vraagt, maar die dingen zijn echt overal te krijgen voor max een tientje.
    Zie dat ie bij Apple ook maar 6 euro is 8) . Je koopt er namelijk verplciht een dock-usb kabel bij voor de ongelofelijk hoge prijs van 19 euro. Voor 25 euro heb je dus beide.
    Ben benieuwd of een derde partij het kabeltje voor een tientje of minder maakt.

Bijdrager
    syltheboy

Gisteren was er iets geks aan de hand toen ik achter de pc van m’n vader zat. Ik was lekker muziek op de iPhone en de iPod classic van m’n vader aan het zetten en ineens kreeg ik met beide apparaten geen verbinding meer met z’n computer. Ik alsmaar opnieuw proberen, maar tevergeefs.

Toen pakte ik een andere USB-kabel van boven en daarmee maakte de apparaten wel verbinding met z’n computer. Die USB-kabel die het niet deed zat aangesloten op de hub van het computer scherm, dus ik de USB-kabel van de hub losgetrokken en weer aangesloten en toen werkte alles weer.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.