7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    iDaan98

iPod oplader doorgebroken…

Hallo allemaal. Ik ben sinds mei een gebruiker van de iPod nano 5th Gen. Nu is de oplader al een tijdje een soort doorgebroken. Aan de kant waar het draadje bij de usb connector zit kan je de draadjes een beetje zien omdat het een beetje losgekomen is van de usb connector. Hij doet het nog wel. Soms als ik mijn iPod aan OS X hang werkt het wel. (Net nog een liedje erop gezet) Dan wordt gelijk iTunes gestart en zie ik het iPod icoontje op het bureaublad staan. Maar soms pakt hij hem niet (zowel op OS X als Windows). Heb ik hier garantie op en zoja, waar moet ik dan heen mailen/bellen?

Bedankt!

Bijdrager
    KarelWillem

Je praat nu over het USB-kabeltje (aan de ene kant USB en aan de andere kant dock-connector)?

Niet over de lader dus. Zo’n kabeltje kost ongeveer 1,50.

Maar als hij er nu al zo uit zie, zou ik gewoon even de winkel verwittigen waar ik hem gekocht heb.

Bijdrager
    Oppie

Ja, het valt allemaal niet mee voor een 12-jarige…:wink:

Bijdrager
    iDaan98

@KW: Die bedoel ik ja. Da’s toch een lader, als je die in je computer steekt gaat ‘ie laden.:P
    Ik zal even kijken, als het kabeltje maar 1,50 kost is dat natuurlijk goedkoop.

Bijdrager
    Nikita

Een lader steek je in het stopcontact. Een kabel verbindt twee dingen.

Technisch gezien is de laptop of computer in jouw geval de lader.

Bijdrager
    KarelWillem
    iDaan98 op 18 september 2010

….Ik zal even kijken, als het kabeltje maar 1,50 kost is dat natuurlijk goedkoop.

Het is nog minder zelfs.:lol:
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.40049

Bijdrager
    iDaan98

Ik heb Apple zojuist een mail gestuurd (via [email protected]) omdat mijn iPod oortjes + usb-naar-dock-connector allebei stuk zijn.. FF afwachten dus..

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.