14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    iPJ

iPod oortjes met Remote

Heej..

Ik heb nu een iPod Shuffle en wat ik er zo ontzettend handig aan vind dat je niet je hele iPod uit je broekzak ofzoo hoeft te halen om een ander nummer of luider of zachter te doen. Maar ik zou wel een iPod Nano (4th) willen maar dan zit je wel met dat probleem, maar nu zie ik op de Apple site bij iPod/iTunes kun je die Oortjes die er bij zitten selecteren en op dat plaatje zit wel zoon dingetje waarmee je hem luider en zachter (etc.) kunt zetten… Zit die er tegenwoordig ook gewoon bij de iPod Nano? Dus dan bedoel ik dat Remote dingetje. En ik had ook nog gezien bij die In-Ear dingen en daar zit hij zeker weten bij want dat staat er echt bij… Maar die zijn volgens mij zo ontiegelijk duur!

Dus mijn vraag: Zit er nu bij de nieuwe iPod Nano ook zoon Remote dingetje aan het kabeltje van de oortjes voor luider en zachter (etc.)? Of iemand nog andere idee├źn? 8)

Mvg.. iPJ!

Bijdrager
    me.com

Nee, die moet je apart kopen.

Bijdrager
    iPJ
    ”me.com”

Nee, die moet je apart erbij kopen.

Okee.. Maar moet je dan alleen dat Remote dingetje er apart bij kopen of de hele oortjes opnieuw kopen en dat hij er dan bij zit..?

Bijdrager
    me.com

Je moet die hele oortjes opnieuw kopen omdat die remote daaraan zit of zie ik het verkeerd?

Bijdrager
    iPJ
    ”me.com”

of zie ik het verkeerd?

Weet niet.. :P

Bijdrager
    me.com
    Bijdrager
    iPJ
    ”me.com”

Deze bedoel je toch of niet?

http://store.apple.com/nl/product/MB770G/A?fnode=MTY1NDA0Ng&mco=MjI0NjY2OA

Huh..!? Die bedoel ik wel ja! Maar als ik bij iPod/iTunes op die gewone oortjes klik krijg ik de versie zonder de Remote..
    Hoe kwam je daar?? En je weet zeker dat die er niet gewoon bij zitten? :cry:

Bijdrager
    macjk

Op de apple site staat toch gewoon vermeld dat oordopjes krijgt bijgeleverd. hier staat niet dat er dopjes met knopjes bijgeleverd zitten en deze krijg je dan ook niet. Ze zijn wel te bestellen via de link die al eerder genoemd is.

Bijdrager
    iPJ
    ”macjk”

Op de apple site staat toch gewoon vermeld dat oordopjes krijgt bijgeleverd. hier staat niet dat er dopjes met knopjes bijgeleverd zitten en deze krijg je dan ook niet. Ze zijn wel te bestellen via de link die al eerder genoemd is.

Oke.. Jammer :(

Bijdrager
    iPJ

En stel dat je je Nano op de toestenblok hebt staan.. Werkt die Remote dan nog wel gewoon??
    En nog iets.. Ik neem later ook een iPhone en werken deze oortjes ook voor de nano met luider en zachter:
    http://store.apple.com/nl/product/MA814ZM/B?aosid=p204&siteid=1425564&program_id=11632&cid=OAS-EMEA-AFF&tduid=450f270f44ef6dcf466f5c0f23aa63ad&fnode=MTY1NDA1MA&mco=MjI0MzQ0OQ

Bijdrager
    Trizan

Ja, staat er toch onder.:P

Bijdrager
    me.com

Luider en zachter doet die koptelefoon in ieder geval niet.

Bijdrager
    iPJ

En dat 1e.. Als je de Nano op toetsenblok hebt staan.. Werkt die Remote dan nog wel? :)

Bijdrager
    Martijn Snels
    ”iPJ”

En dat 1e.. Als je de Nano op toetsenblok hebt staan.. Werkt die Remote dan nog wel? :)

Ja

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.