16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Gastonw

iPod oortjes kapot

Hee,

Vanmorgen viel ik op de fiets (had niet door dat het glad was…), en toen was ik op de zak waar mn oortjes inzitten gevallen. Nu deed dat oortje het al niet, maar kan ik bij Apple deze oortjes inleveren om te ruilen? Er is een stukje plastick uit, en het filtertje dat op de bovenkant zit is er af, en ’t ligt uit het plastick (nog wel aan t draadje)…

Mvg!

Bijdrager
    Franko

ben bang van niet. het bekende “eigen schuld ” verhaaltje wat Apple gaat ophangen.

geen garantie tegen val en stootschade enzo

Bijdrager
    nookie

Dat eigen schuld verhaaltje wat ze gaan ophangen lijkt me in dit verhaal toch behoorlijk terecht.
    Als ik mijn computer laat vallen, dan ruilen ze die toch ook niet om.

Bijdrager
    BloomPod

Ik weet niet meer waar, maar als je iPod niet ouder is als 1 jaar kan je de oortjes terug naar Apple sturen en krijg je gratis nieuwe.

Bijdrager
    MacBoot

als er sporen van misbruik/slijtage is krijg je helemaal niks

Bijdrager
    MacBoot
    ”BloomPod”

Ik weet niet meer waar, maar als je iPod niet ouder is als 1 jaar kan je de oortjes terug naar Apple sturen en krijg je gratis nieuwe.

niet als ze dus beschadigd zijn, ze sturen dan wel nieuwe, maar je moet wel je credit card nummer geven
    mocht het dus je eigen schuld zijn dan betaal je er dus gewoon lekker voor

Bijdrager
    me.com

@TS,

Ik heb nog wel gloednieuwe oordopjes liggen. Ik zal je even een pm sturen.

Bijdrager
    Afroman
    ”BloomPod”

Ja, niet als je ze zelf kapot maakt.

Helaas Gaston. Dat wordt nieuwe kopen. Ik raad je een koptelefoon aan, gaat minder snel stuk, geluid is beter en het zit gewoon lekkerder.

Bijdrager
    RTM85

Weet je hoe ze dat bij Apple noemen? User’s abuse!

Weinig kans dat je dat gaat lukken.

Bijdrager
    nookie
    ”mr.x

Ik raad je een koptelefoon aan, gaat minder snel stuk, geluid is beter en het zit gewoon lekkerder.

Heb je sinds kort aandelen in koptelefoons, mr.x turbo? :P
    Minder snel stuk is in het geval van de TS trouwens niet helemaal waar, die valt er graag op. :wink:

Bijdrager
    Afroman

Hehehe, hoezo?:P

Tja dat is waar, maar koptelefoons zijn over het algemeen sterker dan de iPod oordopjes.:)

Bijdrager
    nookie
    ”mr.x

Hehehe, hoezo?:P

hoezo? Zie hier.

Bijdrager
    MacBoot
    ”mr.x

Tja dat is waar, maar koptelefoons zijn over het algemeen sterker dan de iPod oordopjes.:)

als je erop valt breken ze denk ik eerder dan de oortjes, maar dat zal wel aan mij liggen:P

Bijdrager
    Gastonw
    ”nookie”
    ”mr.x

Ik raad je een koptelefoon aan, gaat minder snel stuk, geluid is beter en het zit gewoon lekkerder.

Heb je sinds kort aandelen in koptelefoons, mr.x turbo? :P
    Minder snel stuk is in het geval van de TS trouwens niet helemaal waar, die valt er graag op. :wink:

-.-‘

Bijdrager
    hennep
    ”BloomPod”

inderdaad, ik heb ook meerdere malen (2x) nieuwe ipod oortjes via de Do It Yourself support aangevraagd. Nooit mijn oude oortjes op hoeven sturen, en altijd binnen een paar werkdagen nieuwe… dit was wel in de tijd van de iPod Photo.

Bijdrager
    Josebo.
    ”mr.x

Dat weet ik haast wel zeker ja! Daarnaast komt er ook een VEEL beter geluid uit koptelefoons dan uit oordopjes. Het is alleen zo’n groot ding wat je op je hoofd hebt, maar daar kom je ook wel weer over heen!

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.