18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    HAK

ipod oordopjes kapot door m,n eigen schuld, garantie?

Hallo!

De oordopjes van mijn Ipod nano Generation2 zijn kapot, teminste eentje is er kapot.
    Het ”kapje” is eraf. (dat ijzeren dingetje zeg maar). Geheel door mijn eigen schuld, maar kan ik dan als nog, ookal is het door mijn eigen schuld, om nieuwe vragen (er zit nog garantie op)? Ik heb m,n iPod bij de apple centre op de lijnbaan in R’dam gekocht. (moet ik zeker daar heen, of moet het via Apple zelf?)

Bijdrager
    jimeh

Voor een paar oordopjes doe ik niet zoveel moeite…

Bijdrager
    sypie

Apple zal daar niet zo moeilijk over doen: Dit is user abuse en zo komen ze onder de garantie uit. User abuse valt namelijk niet onder garantie.

Wil je het toch proberen dan zul je naar de reseller moeten gaan.

Bijdrager
    Nietzman

Nou nee, stuur ze dan juist op. Een reseller zal je meteen kunnen zeggen dat het userabuse is, als je het online regelt en je setje terugstuurt terwijl je je nieuwe al binnen hebt heb je ten eerste een veel grotere kans dat men niet eens naar je teruggestuurde dopjes kijkt, en mochten ze er wél moeilijk over doen kost het je lang zoveel niet als een nieuw setje dopjes.

Bijdrager
    Sentitel
    Bijdrager
    SCCB

Als je ze zelf kapot maakt, moet je een grote jongen zijn en zelf nieuwe kopen.
    Dit heeft niets met garantie te maken, je zou je moeten schamen!
    :(

Bijdrager
    Ro_Datsun

mijn oordopjes hebben het na bijna 3 jaar begeven.. ik vind nieuwe te duur.. dus ik koop een nieuwe iPod :P

Bijdrager
    Aerea

Ik kocht een MacBook Pro en wilde oordopjes van Apple hebben om erbij te gebruiken.

Dus kocht ik maar een Red Nano 8GB.:P

Ik zou mezelf niet belachelijk maken met garantie van oordopjes, ik smijt ze wel weg en koop nieuwe. Het kost zo veel tijd om voor elkaar te krijgen dat je nieuwe krijgt, dat ik wel ik even een extra uurtje ga werken en dan heb je ze er al uit.

Bijdrager
    coenremmelts

1 extra uurtje ?
    Ik geloof dat de oordopjes 30 euro kosten
    das voor mij 1 dag+2 uur werken ofzo… !

Lol
    Ik ga ook voor de nieuwe iPod,
    in den beginne was het wel makkelijk om nieuwe oordopjes te krijgen van Apple. Maar dat zal tegenworodig wel aangepakt zijn, als ik nu al lees dat je de huidige oordopjes op moet sturen……:?

Bijdrager
    Vodka

Mijn ervaring is dat Apple niet checkt hoe de ‘dopjes’ kapot zijn gegaan. Als je geweten het toe laat kun je via apple care (online) vragen om een nieuwe headset. Je hoeft niet naar een reseller.

Bijdrager
    Fabianz

Ik had laatst ook problemen. Naar de Apple store, vertelde dat ie ruisde, ging ie chekken. Ja, ik hoor hem ook, maar wel licht, maar geen probleem. Kreeg zo nieuwe mee.

Bijdrager
    sypie

Dat is een ander probleem dan je oordopjes gesloopt hebben en daarna garantie proberen te claimen.

Inactief
    Anoniem

Idd… bij geruis moet je ze gewoon even tussen je lippen persen en er wat lucht in- en uitblazen. Werkt meestal prima.

Bijdrager
    sypie

En als je dat te hard doet dan blaas je dus je metalen plaatje er uit zoals het geval van de TS… Jammer, daar gaat je garantie.;-)

Bijdrager
    SCCB

Ik hoop niet dat alle leden die op deze manier hun “garantie” proberen te krijgen straks zelf klanten krijgen die hen op dezelfde manier benaderen.

Dit is de oneerlijkheid ten top en staat voor mij gelijk met het illegaal downloaden en gebruiken van software.

Bijdrager
    HAK
    ”sypie”

Dat is een ander probleem dan je oordopjes gesloopt hebben en daarna garantie proberen te claimen.

Nou, om nou te zeggen dat ik ze opzettelijk gesloopt heb, dat is ook weer niet helemaal waar, de oordopjes zijn blijven haken tussen m,n muur en m,n bureau , en in plaats van m,n bureau te verschuiven en de oordopjes ertussen uit te pakken, heb ik er heel hard aangetrokken om ze weg te krijgen. een domme impulsieve handeling dus.

Bijdrager
    SCCB

dus toch…zelf gesloopt, opzettelijk of niet.

Bijdrager
    HAK

Ik heb de kapjes er gewoon weer opgelijmd:D:P probleem verholpen

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.