4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Dino07

ipod nummers verwijderen uit itunes

Ik heb een vraag over itunes,

Kan ik al mijn muziek bestanden verwijderen van mijn computer, maar de bestanden wel behouden op mijn ipod? Ik wil ze namelijk wel houden, en daarna gewoon nieuwe nummers toevoegen op mijn ipod.
    Mijn computer is nl veel trager geworden. Ik heb wel aan aangelikt in itunes dat alleen aangevinkte nummers moeten worden gesynchroniseerd.
    Kan iemand mij hier antwoord op geven, graag! :)

Bijdrager
    Sentitel

Het is mogelijk, maar naar mijn mening niet verstandig. Als je je iPod een keer moet herstellen ben je muziek kwijt. Verstandig om dus een back-up te maken van je iTunes.

Manier 1 (aanbevolen): Als je de iPod aansluit moet je naar je iPod gaan en onderaan aanvinken: Beheer muziek (en video’s) handmatig en druk dan op toepassen. Dan verwijder je alle muziek uit iTunes en als je nummers toevoegt en je wilt ze op je iPod zetten moet je ze daar handmatig naartoe slepen.

Manier 2 (af te raden): Alle muziek in de iTunes map verwijderen, zo blijft het bestand wel staan in iTunes, maar heeft het geen verwijzing meer. Ik denk alleen niet dat je computer versnelt en je kunt eigenlijk maar beter uit de iTunes map blijven.

Manier 3 (zeer aanbevolen): Nieuwe (snellere) computer kopen.

Bijdrager
    ieperlingetje
    ”Sentitel”

Is dit niet eerder een zeer drastische methode ?

Moderator
    Poezenbeest
    ”ieperlingetje”
    ”Sentitel”

Is dit niet eerder een zeer drastische methode ?

Ja… met een beetje externe HD moet het probleem namelijk ook op te lossen zijn….

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.