16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Ratz

iPod nu nog kopen?

Yep, knoop doorgehakt. Klein financieel meevallertje. Ik ga de 80GB iPod kopen v 369 eurootjes. Dacht eerst zing het wel even uit tot de iPhone maar ik wil hem gewoon hebben :D

Ik zat sites te bekijken en zag toch wel vaak berichtjes alszijnde er een update van zou komen. Nieuw touchscreen, Bluetooth…. who knows what else

Natuurlijk blijft het speculeren en weet je het nooit zeker maar ik ben meer benieuwd naar de persoonlijke mening van ervaren Mac gebruikers….. denk je dat er snel een update aan zou kunnen komen?

Grtz
    PS ik heb de replys wel eens gezien in de trant van…. ik zou nog 3 jaar wachten etc.etc.etc.etc….. please…

Bijdrager
    hansenonline

denk dat er pas bij de macworld parijs weer nieuwe dingen worden gepresenteerd, maar je weet het natuurlijk nooit zeker!
    altijd, maar dan ook altijd is het na aankoop van goederen zo dat je iets beters goedkopers etc ziet.

Bijdrager
    macses

heb me net een groen nanootje gekocht enerzijds om mee te gaan joggen en anderzijds nog in afwachting van die iPhone, maar ja, wat er nu nieuw zal zijn aan de nieue iPod kan me weinig schelen, zolang het maar muziek speelt ben ik tevreden.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik zou me er niet druk over maken.
    Als de iPod doet wat je vindt dat hij moet doen, dan zou ik hem lekker kopen.

Ik heb al een aantal jaar een iPod Photo 60 Gb en die voldoet exact aan mijn verwachtingen.
    Precies genoeg opslag (nòg wel) voor mijn muziek, makkelijk om in de vakantie mijn camera leeg te trekken, etc. Meer wil ik niet en meer heb ik niet nodig. Geen enkele behoefte aan een iPod update.

Denk je dat je dat gevoel bij de huidige iPod ook hebt en een tijdje kan houden, dan zou ik hem zeker NU kopen. Je krijgt er geen spijt van.

Bijdrager
    Ratz

True…..
    Ik ga ‘em halen….
    Zwart/wit/zwart/wit>>> ik neem zwart! lijkt mij wat mooier met filmpjes kijken

Bijdrager
    thomaserna

Ik ben vandaag bij S&S (hasselt) gaan kijken voor ipod 30gb.
    Maar maakt het echt **zoveel** verschil uit voor filmpjes te kijken als je een zwarte of een witte ipod neemt?

Persoonlijk vind ik het nogal moeilijk keuze te maken welke… mijn keuze gaat naar het wit uit, omdat het mooi staat/lijkt/ het is gewoon de apple kleur. Maar zwart is ook niet slecht.

Waarschijnlijk ga ik volgende week eentje halen (eerst nog bestellen want ze hadden er geen meer in voorraad)

Bijdrager
    Ro_Datsun

Ik zit dus met hetzelfde dilemma.. Ik wil een nieuwe iPod hebben. Eén met 80GB lijkt me perfect, maarja als er over een maand een nieuwe komt dan wordt deze veel goedkoper en er komt een betere uit. Als dat pas over een half jaar is dan maakt het niet zo veel uit, maar op kortere termijn wel.

Opzich doet mijn 20GB 3G het nog prima, maar ik moet elke keer muziek er af halen als ik er wat nieuws op wil zetten. Kortom zit er wat nieuwes aan..

Ik twijfel ook tussen zwart en wit.. ik denk dat ik toch weer voor wit ga.. ik heb een PSP die zwart is.. al die vingers die je erop ziet:x

Bijdrager
    pim2

Weet iemand trouwens wanneer de ipod voor het laatst geüpdatet is en wat ong. de gemiddelde
    tijd tussen verschillende types ipods is?

Bijdrager
    Brent146

Het is 305 dagen geleden en gemiddeld komt er om de 223 dagen een nieuwe uit.

Bijdrager
    ivan92
    ”Brent146″

Het is 305 dagen geleden en gemiddeld komt er om de 223 dagen een nieuwe uit.

dus waarschijnlijk komt er binnenkort een update maar sinds Tiger word de hard en software steeds onregelmatiger geupdate. dus heb je het nodig koop hem en zou je willen wachten om misschien binnenkort een update te krijgen koop hem dan.

Bijdrager
    Ro_Datsun

ja ik lees allemaal geruchten dat de nieuwe heel anders wordt.. Het scherm krijgt van de iPhone enzo.. allemaal draadloze mogelijkheden enzo

ben benieuwd.. ik denk toch dat ik wacht.. ben het liefst één van de eerste met de nieuwe generatie.. dan vraagt niemand meer watvoor iPod ik heb:P een g4 kennen ze niet meer tegenwoordig:P

Bijdrager
    thomaserna

tja de video voldoet denk ik wel aan mijn ‘noden’ dus wachten op een nieuwe denk ik dat ik niet ga doen.
    Ik denk dat het de witte wordt, ook omdat ik het niet kan hebben dat je vettige vlekken/plakkerige vingers te fel zichtbaar zijn.
    Bij men pda erger ik me daar ook hels veel aan.

bedankt voor de feedback iedereen

Thomas :apple:

Bijdrager
    Tjeerd

Ik heb eergister met mn nano een duik in de adriatische zee genomen. Niet een van mn slimste dingen dus. Omdat die nano eigenlijk een grote rol in mn leven speelde, wil ik bij thuiskomst een video gaan halen. Is dat slim? Ik kom 28 juli thuis en twijfel nog tussen een psp en een ipod video.

Bijdrager
    Brent146
    ”Tjeerd”

Ik heb eergister met mn nano een duik in de adriatische zee genomen. Niet een van mn slimste dingen dus. Omdat die nano eigenlijk een grote rol in mn leven speelde, wil ik bij thuiskomst een video gaan halen. Is dat slim? Ik kom 28 juli thuis en twijfel nog tussen een psp en een ipod video.

Als je veel muziek hebt, ga dan voor de iPod. Als je een mooi scherm wil hebben, en toch draagbaar, ga dan voor de PSP. Dit is één van de weinige positieve dingen van de PSP vind ik. Het scherm is prachtig!

Bijdrager
    Fabianz

Een psp moet je niet kopen voor films of muziek. Koop dan gewoon een iPod.

Bijdrager
    Ro_Datsun

nou voor films is de PSP wel goed.. maar voor muziek te groot om in je zak te steken enzo

voor muziek is de iPod ideaal..

PSP moet je alleen kopen als je er op gaat gamen!

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.