30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 34)
  • Q:

Bijdrager
    KoV

iPod + Nike challenge liefhebbers?

Ik heb onlangs zo’n Nike+ pakket gekocht en heb er veel plezier van tijdens het hardlopen.
    Ik vroeg me af of er nog andere mensen op dit forum zijn die ook zo’n ding hebben aangeschaft?
    Het lijkt me namelijk leuk om een gezamelijke challenge op te starten. Misschien om te beginnen wie de snelste 5 km kan lopen ofzo..

Is daar enige animo voor??

Stuur me dan een PM met je emailadres dan voeg ik je toe aan de challenge!

Bijdrager
    djdnl

Leuk zo’n challenge, ik moet er nog 2 afmaken :cry: en dan kom ik in de lucht.

Bijdrager
    kontheur

Lijkt me leuk. Hoe gaat dit eigenlijk in z’n werk?

Bijdrager
    KoV

Ik heb een challenge aangemaakt op de nikeplus site. Vervolgens kan ik mensen uitnodigen mee te doen.
    En daarna weet ik het eigenlijk niet.. Ik vermoed dat er een lijstje namen met snelste tijden komt te staan ofzo.

Bijdrager
    kontheur

En je wil 5 km rennen? Binnen welk tijdsbestek moet dit gebeuren dan? Ik kan namelijk zaterdag pas…

Bijdrager
    KoV

Ik heb nu de einddatum op 1 maart gezet.
    Ik denk dat iedere keer dat je loopt de tijd die je hebt gelopen wordt geupload naar de challenge. Je kunt dus ook zo vaak lopen als je wilt.
    Het leuke eraan lijkt mij, dat je dus de persoon die boven jou staat en net 20 seconden sneller is, je dat kan gaan proberen dat in te halen in een volgende loop. En je dus stijgt in de ranglijst.

Moeten er wel genoeg mensen meedoen natuurlijk:-)

Bijdrager
    djdnl

zet mij er maar in, ik ben de laatste tijd ook veel aan het zwemmen dus ik moet mijn conditie een beetje verdelen, en daarmee dek ik me nu alvast in als ik straks een hele kansloze tijd haal hahahhaa.

mijn account is nike@djdnl.com, naam is djdnl of Daniel Beerens

Bijdrager
    djdnl

Tot nu toe

El nino
    KoV
    Michel72
    dj dnl

Ik heb hem al gelopen, exact 26 minuten. Ik had sneeuw hier!! haha,

Bijdrager
    kontheur

Zet mij er maar bij, moet thuis wel ff mijn email nakijken welke ik voor nike+ had ingevuld.
    Ik ga morgen rennen! Denk dat ik rond de 25 minuutjes uitkom…;)

Bijdrager
    djdnl

25 minuten? als je dat haalt moet ik nog eens lopen voor deze challenge :cry:

haha, succes!

Bijdrager
    kontheur

Ik heb zojuist 10.8 km gerend en bij de challenge rekent hij volgens mij de 5 snelste km die ik gerend heb:

:)

Bijdrager
    djdnl

Damn, ik had er inderdaad ook iets van 10 gelopen, hij pakt volgens mij je snelste 5. Ik zal van de week nog eens een aanval doen naar jou tijd. Maar ik ben ook nog bezig met een challenge, wie het snelst 100km loopt.

Maarre de challenge maakster heeft nog niets gelopen he! Zet ze ons aan het werk! haha.

succes

Bijdrager
    KoV

Ja goed he?
    Ik heb dit weekend echt geen tijd…
    Hopelijk volgende week!

Maarr 24:50 ??? Dat haal ik natuurlijk nooit. Ik ben wel een redelijk fanatieke sport(st)er, maar dat gaat met toch net iets te snel:)

Bijdrager
    kontheur

Wordt er nog gerend?!

Bijdrager
    djdnl

JAJAJAA, morgen ga ik weer een rondje van 9 km doen, vandaag nog spierpijn van het zwemmen.

massel

Bijdrager
    kontheur
    ”djdnl”

JAJAJAA, morgen ga ik weer een rondje van 9 km doen, vandaag nog spierpijn van het zwemmen.

massel

SUCCES :)!

Bijdrager
    Jasperofzo

Waar kan je Nike Ipod downloaden ofzo? en wat is het?

Jasperofzo

Bijdrager
    kontheur
    ”Jasperofzo”

Waar kan je Nike Ipod downloaden ofzo? en wat is het?

Zie hier voor meer informatie

Dit is trouwens ook wel een handig websitetje: www.google.nl

:roll:

Bijdrager
    michelbrinkman

Oh oh, ik loop wel veel maar niet zo snel.

Bijdrager
    kontheur

Ik heb de tijd maar weer wat scherper gesteld, vond het niet leuk dat ik precies op 1 seconde op de tweede plaats stond;)

Bijdrager
    kontheur

Wordt er nog gerend???:)

Bijdrager
    El Nino
    ”kontheur”

Ja ik heb weer een tijd neergezet. Mijn vorige tijd was van de dag dat ik op de fiets was aangereden, dus toen liep ik niet helemaal lekker. Nu ff twee weken rust gehad en kan dit mooi gebruiken om weer op te bouwen.

Hopen dat het iets beter weer gaat worden nu.

P.S. Ik heb mijn naam (Leon … in El Nino) veranderd, omdat ik niet via deze site in google wil komen. Ik zou het fijn vinden als djdnl ff die post zou kunnen editten… bij voorbaat veel dank..

Bijdrager
    KoV

Pff, nou..
    Ik heb gisteren eindelijk mijn rondje gerend. Na een aantal weken zonder enige activiteit..
    Ik heb mezelf mooi onderaan de lijst geplaatst.
    Maar ik heb nu wel een doel: sneller dan 26 minuten. Dat wordt hard trainen :|

Bijdrager
    @iMen

Ik ga eind maart starten met hardlopen, heel de zomer ga ik nu hardlopen als voorbereiding voor het schaats seizoen.

Bijdrager
    djdnl
    ”El
    ”kontheur”

Ja ik heb weer een tijd neergezet. Mijn vorige tijd was van de dag dat ik op de fiets was aangereden, dus toen liep ik niet helemaal lekker. Nu ff twee weken rust gehad en kan dit mooi gebruiken om weer op te bouwen.

Hopen dat het iets beter weer gaat worden nu.

P.S. Ik heb mijn naam (Leon … in El Nino) veranderd, omdat ik niet via deze site in google wil komen. Ik zou het fijn vinden als djdnl ff die post zou kunnen editten… bij voorbaat veel dank..

Ik heb hem ge-edit.

Bijdrager
    KoV

Weer een paar aanmeldingen, en de tussenstand:

El nino gaat dus duidelijk aan de leiding! Dus wie haalt hem in??
    Succes iedereen!!

Bijdrager
    kontheur

Damn! Netjes El_Nino…

Misschien dat ik na de carnaval nog eens een serieuze poging ga wagen…

Bijdrager
    El Nino

@djdnl: bedankt voor het aanpassen

Verder ben ik benieuwd of er nog iemand in de buurt gaat komen van mijn tijd.. Zou ik natuurlijk wel leuk vinden, want dan moet ik weer flink aan de bak.

Bijdrager
    koolenboer

FF tussendoor.
    Ik ben dus vanplan om zo’n nike plus setje aan te schaffen maar vroeg me af of de stem die je hoort die je vertelt hoe hard je loopt en hoelang je nog moet in het nederlands is ?
    Dus geeft hij in kilometers aan enzo
    ?

Bijdrager
    nilsgroot

in kilometers geeft hij het aan, maar verder blijft het Engels:)
    Ik zag dit topic te laat, maar ben altijd in voor een ‘challenge’!
    Wie doet mee aan 150 km binnen een zo snel mogelijke tijd?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 34)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.