10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    matthiasboogaerts

ipod nieuwe versie

iemand een gedacht over wanneer er mss nieuwe ipod’s komen want ik wil namelijk een nieuwe kopen en als er nieuwe versies komen wacht ik liever wat

Bijdrager
    KarelWillem

Daar heeft vast al eens iemand over nagedacht ja.

:wink:

Denk alleen dat niemand dit weet.

Vooraleerst zal de iPhone wel voorrang krijgen. Dus reken even niet op een nieuwe iPod.

Bijdrager
    Yaris

Over die vraag is al heel hard nagedacht vanaf de release van de eerste generatie iPod in 2001.

Bijdrager
    bjorngra
    Bijdrager
    appie12
    ”bjorngra”

iPod krijgt WIFI

http://nl.gizmodo.com/2007/04/16/ipod_krijgt_wifi.html

alleen voor communicatie tussen pc/mac en mac

Bijdrager
    PietjePuk

Glazen bol?:?

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”bjorngra”

iPod krijgt WIFI

http://nl.gizmodo.com/2007/04/16/ipod_krijgt_wifi.html

Ja, maar heeft de iPhone ook niet zoiets vergelijkbaars:? ?

Bijdrager
    renegrader

is de iphone niet de nieuwe opvolger.. wie zal het zeggen

Bijdrager
    iPod Jimmy
    ”renegrader”

is de iphone niet de nieuwe opvolger.. wie zal het zeggen

Denk het niet, je hebt nu een iPod met 30 en 60 Gb. Waarom zouden mensen dan een telefoon van 500/600 euro willen kopen die het geheugen heeft van een nano. Ik denk dat ze heus wel met een groot-schijf-ipod komen. iPhone is een telefoon en iPod is een iPod. Dat moet je niet verwarren :innocent:

Geblokkeerd
    Anoniem

iPod Jimmy;
    Nou misschien omdat je er ook mee kunt bellen, hij er retegaaf uitziet, omdat ie
    misschien multi-touchscreen heeft, je er veel makkelijker je voicemails en sms
    mee kunt beheren, omdat het Apple is, omdat de prijs in NL waarschijnljk lager
    uitvalt omdat er hier meer door de providers wordt vergoed (in tegenstelling tot USA).
    Of omdat er een groter scherm op zit, je er veel beter filmpjes en/of foto’s op kunt zien.

Wou je nog meer redenen?;)

De iPod met WiFi is nog gewoon een gerucht. En wat Apple precies met Wifi gaat doen
    weet ook niemand nog. Ik dénk dat het alleen wel veilig is om te zeggen dat ze het
    beter aan gaan pakken dan Microsoft, want dat was regelrechte bagger;)

Tenzij je een paar weekjes moet wachten tot de nieuwe Keynote o.i.d., zou ik gewoon
    kopen wat je nodig hebt of wat je wilt. Anders blijf je wachten tot in de eeuwigheid namelijk.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.