8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Black apple

ipod niet zichtbaar in i-tunes!:(

hallo!

ik zit met een probleempje….

als ik mij ipod aanlsuit… zie ik i-tunes niet opstarten! en wat hij eerst wel deet!

als ik het zelf open.. staat de ipod er ook niet tussen! :S hij blijft maar zeggen… (koppel niet los!)

ik heb geprobeerd hem te resetten, andere USB poort! sofware opnieuw instaleren!

maar het blijft maar het zelfde!!!:(

ik hoop dat iemand mij kan helpen

alvast bedankt

Bijdrager
    petermac

Komaan, ik wil nu niet kortaf klinken, maar hoe moeten we je helpen als je ons niet meer info geeft?
    welk besturingssysteem? Welke iPod? Hoe oud?

Probeer er een gewoonte van te maken om in je eerste post al die info te geven.

Verschijnt de iPod wel in je schijfhulpprogramma?

Bijdrager
    Black apple

naja… oke…

ik heb een pc…. ipod video 30 gb van een maandje oud!

ziet er als nieuw uit…. en opeens kreeg ik dit probleem!

Bijdrager
    magic-with-mac

Probeer eens, als de iPod is losgekoppeld, om hold eerst aan en uit te doen, en daarna de Menu en Centre toets in te houden tot de iPod reset.

Bijdrager
    ceflago

als je een pc hebt , moet je bij configuratiescherm even kijken bij de usb poorten(systeembeheer).
    Daar kan je het probleem vinden en hopelijk ook oplossen.:wink:

Bijdrager
    Nielso

Ik heb dit ook al eens gehad. Bij mij kwam het door een nieuwe versie va iTunes. Misschien dat het daar aan ligt.

Bijdrager
    marisjuh

Ik heb hetzelfde probleem als Black apple.. :cry:
    Ik heb nu al ongeveer een halfjaar de ipod nano en nooit problemen gehad, maar nu is mijn ipod opeens niet meer zichtbaar in itunes, maar wel gewoon in windows!
    In mijn beeldschermpje staat ‘koppel niet los’ en daardoor lukt het ook al niet om met de ipod updater mijn ipod te herstellen???
    Wat te doen?

Bijdrager
    Black apple

egt een kut probleem he!

ik heb ook van alles geprobeerd.. maar ik kom er maar niet uit!:(

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.