7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Arthur345

iPod niet laten opladen

hoi, als ik mijn ipod aan de computer doe, wil ik niet dat hij oplaad. hoe stel ik dat in?

Bijdrager
    Stirf

Niet

Bijdrager
    MacTS
    Arthur345 op 11 februari 2012

wil ik niet dat hij oplaad

Waarom zou je dit niet willen? Ik vind het ideaal dat mijn iPod, mits verbonden via usb, aan Mac of DAC altijd oplaadt. Het enige dat ik soms niet wil is dat hij automatisch begint met synchroniseren. Maar dat valt wel in te stellen.

Bijdrager
    johnkeates

Dat kan niet, want bij het aansluiten sluit je ook de stroom aan. Zonder stroom kan USB weer niet functioneren, dus helaas, dat kan niet. Het is ook helemaal niet logisch, want het apparaat is juist bedoeld om via de computer op te laden. Als je een laptop hebt en wel wil syncen maar niet wil dat je iPod je accu leeg trekt: gewoon syncen en daarna weer loskoppelen.

Bijdrager
    TRML

Dit is wel de meest rare vraag die ik ooit op OMT gelezen heb. Hier moet de TS toch wel een erg goede rede naar voren brengen om een iPod NIET op te laden.

Bijdrager
    Arthur345

Als ik bijv. een reservekopie maak kan dat even duren. Als mijn iPod dan oplaadt, gaat de batterij van mijn MacBook aanzienlijk sneller leeg. Daarom wil ik het opladen maar uitschakelen.

Bijdrager
    Arthur345
    johnkeates op 11 februari 2012

Dat kan niet, want bij het aansluiten sluit je ook de stroom aan. Zonder stroom kan USB weer niet functioneren, dus helaas, dat kan niet. Het is ook helemaal niet logisch, want het apparaat is juist bedoeld om via de computer op te laden. Als je een laptop hebt en wel wil syncen maar niet wil dat je iPod je accu leeg trekt: gewoon syncen en daarna weer loskoppelen.

Oké dan moet ik het daar maar mee doen denk ik:)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.