7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    vieze buurman

ipod nano vervanging, heeft u hem al?

De vieze buurman zit nu al een tijdje te wachten op zijn ipod nano die hij had opgestuurd via UPS.
    Op de apple support site staat (in afwachting van productvervanging).

Ik kan mijn UPS status nakijken via de aangegeven link en daar staat dan vrolijk DELIVERED.
    Bij ene meneer vd Boogaard.

Is vd Boogaard iemand die gaat over de vervanging, of hebben ze de vervangende ipod bij de verkeerde langs gestuurd?

Bijdrager
    jebman

en wat als je op proof of delivery klikt? Krijg je dan de handtekening te zien?

Bijdrager
    vieze buurman

Geen handtekening maar wel dat hij is getekend, ik baal hier een beetje van want de ipod deed het nog redelijk aangezien hij constant in het dock stond.

Bijdrager
    jebman

Ik zou maar eens contact opnemen met of de verzender (apple) want daar ben je klant, maar ook eens een belletje doen naar ups.
    Enne, je kan ook de 9 mensen in het telefoonboek met deze naam afbellen..
    Succes..

Bijdrager
    me.com

Ik kan je vertellen dat meneer Van De Boogaard een persoon is die de pakketten e.d. aanneemt in het logistieke centrum van Apple in Breda. Alle onderdelen (denk aan onderdelen van MacBook’s e.d.) voor AASP’s en vervangende iPod’s komen daar weg.

Ik denk dat er niets aan de hand is. Gewoon geduld hebben denk ik, je bent niet de enige die een vervangende iPod wil.;-)

Bijdrager
    Hansi2124

Je bent mij net voor Stavos.:wink:
    Graag verder in een van die topics.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.