5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    lwmaster

iPod Nano verkeerd ontkoppeld

Hey allemaal,

Ik heb sinds kort een iPod 4g gekocht en heb er enig gepruts en gestoei met iTunes toch mijn favoriete nummers opgekregen.
    Logischer wijze wilde ik daarna dolgraag ze meteen luisteren dus ik klik rechter-muisklik op “Safely Eject Hardware” (heb Windows) en hij zegt dat ik mijn iPod er nu veilig uit kan halen. Op mijn iPod stond nog steeds “verbonden” maar ik geloofde Windows. Dus ik haal gretig het kabeltje eruit en zit met smart te wachten tot het venster verdwijnd en het normale iPod scherm verschijnt. Maar hij bleef hangen op “Verbonden” en reageert nu nergens meer op. In alle angst heb ik hem er snel weer terug in gestopt maar hij wordt nu ook niet meer herkend in iTunes of “Mijn Computer”, er wordt nog wel een “USB Mass Storage Device” gezien maar als ik die probeer te openen krijg ik de melding “Please insert a disk in drive … ” (ja heb engelse Windows).
    Heeft iemand misschien enig advies voor mij? Want ik betreur het wel ten zeerste dat ik nu niet van mijn net aangeschafde iPod kan genieten :(.

Groeten,

Laurens

ps. ik heb dat dit het goeie subforum is.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Ontgrendel de iPod (schuifje aan de bovenkant) en herstart hem door de menu en centrale knop 6 tot 8 seconden ingedrukt te houden. Je kan als het goed is dan weer met iTunes verbinden. Voortaan moet je via iTunes ontkoppelen, niet via Windows.

Bijdrager
    lwmaster

En hoe doe ik dat het beste? Ben nog een iTunes groentje :l

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Daar heeft iTunes een mooi knopje voor :sarcastic::

Bijdrager
    lwmaster

Ontzettend bedankt, alles is weer in orde :)!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.