30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 56)
  • Q:
    Bijdrager
    huinkroese

iPod nano RED.

Geen rumor meer, de iPod nano RED komt vanavond ter wereld, maar er zijn al wel foto’s van… dus dat scheelt!
    Er gaat van de normale prijs van €199,- (4GB) €10,- naar het project RED, wat dan weer goeie dingen tegen AIDS doet enzo… enough smalltalk, check it out!

Dit plaatje is een artist rendering en dus niet echt… maar het gegeven blijft, Nano RED in full effect!

Edit: Nu mét links naar de diverse bronnen… scuse me.

01) Engadget
    02) Apple Insider
    03) MacRumors

Bijdrager
    SebastiaanV

Huh? Bron? Die plaatjes kunnen goed gefaked zijn..

Iig, mooi als het zo is!

Bijdrager
    Rox_NL

Bijzonder mooie kleur. Ik hoop dat die echt komt :).
    Komt ie alleen in de 4 gig versie of ook in de 8?

Bijdrager
    ozzie X
    Bijdrager
    Nikita

Bron van de foto en het artikel is de Chicago Tribune (een krant). Voor het artikel moet je alleen wel Premium User zijn dus kan je niet zo 1-2-3 lezen. Die iPod zou geïntroduceerd moeten worden tijdens de Oprah show van vandaag in de VS, wat betekend dat ‘ie ergens volgende maand denk ik hier op de NL tv verschijnt.

Ik vraag me trouwens af of er achterop nog wat gegraveerd staat, in de trant van “Special RED Edition” ofzo. Zou toch leuk zijn :)

Het schijnt overigens alleen een 4 gig model te zijn, tegen de normale prijs van 199 dollar / euro.

EDIT: Op de voorpagina van de Chicago Tribune staat het in het kort aangegeven. Registratie is gratis (je krijgt d’r alleen wat emails voor…) maar dan kan je wel het artikel lezen.

Bijdrager
    huinkroese

Nogmaals, voor hen die de eerste post hebben overgeslagen de links naar de brandhaard:

01) Engadget
    02) Apple Insider
    03) MacRumors

Bijdrager
    The – DDD

Hmm ja, zou wel in die rooie producten lijn passen van Bono.

Zie hier voor meer info:

http://www.cbsnews.com/stories/2006/01/26/earlyshow/main1241892.shtml

Het komt er op neer dan Bono bedrijven heeft opgeroepen speciale rode versies van hun producten uit te brengen waarvan dan een deel van de winst in de strijd tegen HIV/AIDS gebruikt gaat worden.

Enne, mensen de samenvattende eerste alinea hier herposten van die krant waarvoor je moet reggen mag prima zolang je maar netjes je bron vermeld.

Bijdrager
    Guido4ever

Op de internationale site van Apple is hij al te vinden:

http://www.apple.com/ipodnano/red/

Bijdrager
    Marius1976

Ik vind de vorm van de nieuwe nano sowieso al erg mooi. En het uiteindelijke rood vind ik stukken mooier dan het MAGENTA wat bovenin de topic meer te zien is…

Blijft toch jammer dat gewoon apple-wit er niet meer is… misschien komt dat nog.

Marius

Moderator
    unSOUND

…moet.. …hebben… :|

Moderator
    Mac Daddy

$10,- maar? Ik vind dat wel erg weinig voor een product van $199,-
    En waarom staat hij niet op de hollandse site? Zou dat nog komen?

@Marius
    : De nieuwe nano’s vind ik ook mooier, maar ja vind de iPod mini nog steeds de mooiste iPod van allemaal.
    Maar elke Nano (behalve de zwarte) heeft toch nog een mooi wit clickwheel?

Bijdrager
    lowfi
    ”unSOUND”

ik…. ook….:)

Bijdrager
    iDuck
    ”lowfi”
    ”unSOUND”

ik…. ook….:)

…me… too… :sealed:

Inactief
    Anoniem

1 woord:
    PRACHTIG

wat wel raar is is dat hij nog niet in de store staat…

laat nu net Rood mn lievelingskleur zijn :inlove:

Bijdrager
    error

Ik ben recent een zilveren nano in die kubuswinkel laten kopen… maar mijn gadget-zenuw wil nu ineens rood.

Is dit eigenlijk een US-only actie of komt dat rode-gevaar ook de grens over?

Bijdrager
    Remon

De kleur rood is mooi maar deze kleur rood is gewoon echt super.
    Gewoon mooi rood niet te donker en niet te flets. In Nederland is
    hij nog niet te koop. Wel jammer maar misschien komt het nog.

Bijdrager
    Dick de Roos

ROOD – WIT – BLAUW :?

(Of een andere volgorde): Een sterk trio

Bijdrager
    Maced.2

het is maar net wat je maar wat je mooi vind…… 8)

Ik haat rood…….misschien ook een leuke aktie voor Marco borsato…….die doet het ook iets met Rood

Bijdrager
    Koen K

Rode Nano nu ook op de Nederlandse site, nog niet in de store. Nog even geduld.

Geblokkeerd
    NI3LS

Erg mooi, maar rood is een kleur dat erg snel gaat vervelen.

Ik was erg blij met m’n iPod nano White, laat die nou net gejat zijn :evil:

Nu heb ik een iPod nano 2nd Gen Blue en ik vind het prima. Áls rood er was had ik die genomen, maar neemt niet weg dat zo’n kleur snel verveelt :|

Bijdrager
    Koen K

Ik vind de kleur rood zoals hij op de site staat echt prachtig, hopen dat de werkelijkheid niet veel afwijkt.

Bijdrager
    iDuck

Krijg hem alleen nog niet besteld, de Red Nano linkt je door naar de Store met Nano’s maar daar staat deze nog niet tussen…

Heeft ook niet zo’n haast Het is, neem ik aan, een niet gelimiteerde oplage aangezien het voor het goede doel is.

Bijdrager
    A

Wat een geweldige kleur. :P Maar ik heb al een iPod. Dus ik heb hem niet nodig.

Inactief
    Anoniem

Nee …:x *

Ik mag mezelf niet nog een iPod cadeau doen!:P

Bijdrager
    tommy666

uhm,waarom is iedereen bezig dat hij “goed” is?okay,ze geven een deel van het geld aan een goed doel,maar is er voor de rest nog een verschil of is het dat(ja en dat hij rood is natuurlijk en dat er Product red opstaat)

Bijdrager
    Nikita

Kan jou het schelen joh :P
    De andere nano’s zijn ook goed, dus deze is dat ook. Hij is rood en er staat een inscriptie achterop. Verder is d’r niks anders aan bij mijn weten…

Bijdrager
    tommy666

Daar heb je ene punt,m’n nano is net binnen en kga al zien voor een andere,apple ziekte?:P

Bijdrager
    Nikita

Man, ik gebruik nu sinds november 2004 full-time een Mac en ik heb nu m’n 5e apparaat. Als het wilt weten:

iMac G3 DV+ / 450 MHz Indigo
    PowerBook G3 / 500 FireWire a.k.a. Pismo
    iBook G4 14″ 1.2 GHz
    Mac mini G4 / 1.5 GHz (het onofficiële model)
    MacBook 2.0 GHz.

En daarvoor ooit nog een Macintosh 512k en een LC3 – maar die deden eigelijk niks anders dan er staan als decoratie 8)
    Oh, ik zou nog bijna de iMac G3 Indigo 500 MHz vergeten die ik een week in huis heb gehad. Maar daar heb ik alleen maar winst op gemaakt en verder niks anders mee bedoelt :P

Bijdrager
    tommy666

Als dat der voor mij ook nog zit aan te komen zalk toch wat moeten besparen op andere dingen denk ik,ipod vind ik in ieder geval al een goeie start voor mij:D

Inactief
    Anoniem

Een video … er is alleen niet veel rood te zien?!:wink:

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 56)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.